اشتباهات رایج ومرگبار در تبلیغات!

تبلیغات

اشتباه در تبلیغات یکی از مخرب ترین کارها برای هرنوع کسب و کاری است، چراکه علاوه بر هدر رفتن پول و وقت ممکن است برند مورد نظر در ذهن مخاطب بدجلوه کند.

تیم کارشناسان ما به کسب و کار شما کمک می‌کند تا در تبلیغات تلگرام و یا در تبلیغات اینستاگرام بهترین نتیجه را بدست آورید.

در شرایط کنونی برای برند سازی و افزایش فروش خود حتما باید تبلیغات انجام دهید اما نه هرگونه تبلیغاتی، بعضی از تبلیغات اثر منفی برای برند شما خواهد داشت.

اشتباهات رایج در تبلیغات:

اعمال مختلفی است که اگر برندها در تبلیغات خود انجام دهند نتیجه منفی برایشان به دنبال خواهد داشت.

ما چند مورد را به شما معرفی می‌کنیم؛

تقلید:

قطعا اولین چیزی که به ذهن هرفردی می‌رسد تقلید کردن از برند های دیگر است ولی باید بدانید این کار نتیجه مثبت برای برند شما نخواهد داشت و شما با این کار فقط برندی که از روی آن تقلید کرده اید را معروف تر خواهید کرد، پس سعی کنید خلاق باشید.

تقلید

 

تغییر ناپذیری:

معمولا شرکت ها برای تبلیغاتشان مبلغی را تعیین می کنند که این کار اشتباه است چرا که تغییرات بازار برای افزایش یا کاهش هزینه در نظر گرفته نمی شود و باعث می شود مشکلات نادیده گرفته شود و فرصت های بازار از دست برود.

تنوع بیش از حد:

با تغییرات مداوم در آگهی ها باعث سردرگمی مشتری می‌شوید و او را از خرید محصولاتتان زده خواهید کرد.

تنوع بیش از حد

فروش قبل از موقع:

اگر هنوز برندتان در بین جامعه و مشتریان معروف نیست آگهی هایتان را با قیمت محصولاتتان شروع نکنید، بلکه ابتدا باید اطلاعاتی درباره برند و محصولاتتان بدهید.

تعلل کردن:

آگهیی موفق است که مشتری را وادار به خرید فوری کند، یکی از بهترین کارها در این امر محدود سازی زمان فروش است.

چرا کاهش فروش داریم؟

کاهش فروش می‌تواند عوامل متفاوتی داشته باشد. از جمله مواردی در زیر بیان کردیم؛

زمان خرید نیست:

حتی اگر تبلیغات شما جذاب باشد باز هم ممکن است فروشتان در بازه ای از زمان کاهش پیدا کند، به این دلیل است که جو بازار در آن زمان مناسب محصولات شما نیست پس باید صبر کنید تا بازار برگردد. به طور مثال اگر کسب و کار شما فروش محصولات لوازم التحریر باشد بیشتر میزان فروش شما در ابتدای فصل پاییز است و پس از آن فروش، کاهش می‌یابد.

 پایین بودن کیفیت محصول:

قبل از شروع به تبلیغات ابتدا بهتر است روی کیفیت محصولات خود کار کنید و کیفیت آنها را افزایش دهید سپس تبلیغات را انجام دهید.

تبلیغات بی کیفیت:

اگر پلن (برنامه) تبلیغات شما نتیجه دلخواهتان را به همراه نداشت، باید قبل از تبلیغات دوباره، برنامه تبلیغاتی خود را تغییر دهید تا به نتیجه دلخواهتان برسید. 

نتیجه:

تبلیغات کردن علاوه بر هزینه به علم تبلغات نیز وابسته است پس اگر می‌خواهید برای خودتان تبلیغاتی انجام دهید حتما با افراد ماهر و با تجربه صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *