تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام امروزه یـکـی از پـربـازده تـریـن انـواع تبلیغات موبایلی در شبکه هـای اجتماعی محسوب می‌شود.

تبلیغات اینستاگرام برای برندها اهمیت فراوانی دارد، چرا کـه طبق آمار،میلیونها ایرانی در این برنامه فعالیت دارند و درصد زیادی از افراد برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند.

بـا توجه بـه بازدهی بسیار زیاد ایـن روش ،کارشناسان مـا بـه شما کـمـک خواهند کـرد تـا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه کنید.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام​

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام​

در این روش، صاحبان کسب و کار بنر تبلیغاتی خود را به همراه متن در اختیار کارشناسان تیم باماتاپ قرار می دهـنـد و تعداد بازدیدی کـه مـی خـواهـنـد این ویدئو داشته باشد را مشخص می کنند.

 سپس تـیـم مـا نسبت بـه سفارش شـمـا شروع بـه قـرار دادن تبلیغ در صفـحات فارسی اینستاگرام می کند و آنقدر ایـن کـار را ادامه می‌دهند تـا بـه تعداد بازدید مورد نظر شما برسد.

ارتباط با کارشناس
تبلیغات 24 ساعته یا رزروی اینستاگرام

تبلیغات 24 ساعته یا رزروی اینستاگرام

در این روش، مانند تبلیغات بازدیدی بنر خود را به همراه کپشن در اختیار تیم باماتاپ قرار خواهید داد و کارشناسان ما بر اساس بودجه و نیاز کسب و کار پلن اجرای تبلیغات را طراحی کرده و پس از تایید شما پروسه هماهنگی و انتشار محتوا آغاز می شود

ارتباط با کارشناس
تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری بسیار مناسب افرادی است کـه محصولی بـرای فروش دارند و یـا قـصـد افزایش بازدید از وب سایت را دارند، در تبلیغات استوری با قرار دادن لینک، مخاطبان به راحتی از پیج و یا وب سایت دیدن می کنند.

ارتباط با کارشناس
تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام​

تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام​

در ایـن نـوع تبلیغات محاسبه هزینه بـر اسـاس ایمپرشن (Impression) صورت مـی گیـرد.
ایمپرشن تعداد دفعاتی است که یـک پست دیده می‌شود، بـه طور مثال؛ اگر یـک پست ۱۰۰۰ بازدیدکننده داشته باشد و هـر کدام از آنها ۲ بار آن پست را مشاهده کنند، در این حالت ایمپرشن پست برابر با ۲۰۰۰ است.
نقش اصلی ایمپرشن در بازاریابی و تبلیغات موبایلی مشخص کـردن کیفیت و جذابیت یـک محتوای تبلیغاتی می باشد.

ارتباط با کارشناس
تبلیغات ریچ اینستاگرام

تبلیغات ریچ اینستاگرام

در تبلیغات ریچ اینستاگرام محاسبه هزینه بر اساس ریچ (Reach) صورت می گیرد، که به تعداد دفعات دیده شدن یک پست توسط بازدیدکنندگان یکتا گفته می‌شود.
به طور مثال اگر یک پست توسط ۲۰۰۰ بازدیدکننده مختلف دیده شود و هر کدام از آنها هر چند بـار آن پست را مشاهده کنند، ریچ آن برابر بـا ۲۰۰۰ است. در واقع تعداد دفعاتی کـه کاربر آن پست را می‌بیند تاثیری در تعداد ریچ ندارد.

ارتباط با کارشناس

هزینه  مشاوره تخصصی پیج اینستاگرام 

500.000 تومان