تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

 
 

تبلیغات اینستاگرام امروزه یکی از پربازده ترین انواع تبلیغات موبایلی در شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت زیادی دارد؛ چرا که طبق آمار،میلیونها ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند و در صد بیشتری از افراد برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند.با توجه به بازدهی بسیار زیاد این روش ،ما به شما کمک خواهیم کرد تا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه کنید.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

 

 

در این روش، شما بنر تبلیغاتی خود را به همراه متن در اختیار تیم باماتاپ قرار خواهید داد و تعداد بازدیدی که می‌خواهید این ویدئو داشته باشد را مشخص می‌کنید. سپس ما نسبت به میزان سفارش شما شروع به قرار دادن تبلیغ در صفحات فارسی اینستاگرام می‌کنیم و آنقدر این کار را ادامه می‌دهیم تا به تعداد بازدید مورد نظر شما برسیم.

تبلیغات ۲۴ ساعته یا رزروی اینستاگرام

 

 

 

 

در این روش، شما بنر تبلیغاتی خود را به همراه متن در اختیار تیم باماتاپ قرار خواهید داد و تعداد بازدیدی که می‌خواهید این ویدئو داشته باشد را مشخص می‌کنید. سپس ما نسبت به میزان سفارش شما شروع به قرار دادن تبلیغ در صفحات فارسی اینستاگرام می‌کنیم و آنقدر این کار را ادامه می‌دهیم تا به تعداد بازدید مورد نظر شما برسیم.

تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات در استوری بسیار مناسب کسانی است که محصولی برای فروش دارند یا می‌خواهند مخاطبان تبلیغ از وب‌سایتشان دیدن کنند. زیرا اینستاگرام به صفحاتی که بالاتر از ۱۰ هزار فالوور دارند، این قابلیت را داده است که در استوری خود لینک قرار دهند. بودن لینک در استوری افزایش فالوور اینستاگرام را موثرتر می‌کند زیرا با بالا کشیدن لینک مستقیم می توانید به فروشگاه اینترنتی، وب‌سایت یا هر لینک دیگری وصل شوید

ارتباط با کارشناس

تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام

در این نوع تبلیغات محاسبه هزینه بر اساس ایمپرشن (Impression) صورت می گیرد ایمپرشن تعداد کل دفعاتی است که یک پست دیده می‌شود;به طور مثال اگر یک پست توسط ۱۰۰۰ بازدیدکننده مختلف دیده شود و هر کدام از آنها ۲ بار آن پست را ببینند در این حالت ایمپرشن پست برابر با ۲۰۰۰ است. نقش اصلی ایمپرشن در بازاریابی و تبلیغات موبایلی مشخص کردن کیفیت و جذابیت یک محتوای تبلیغاتی می باشد.

ارتباط با کارشناس
تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام
تبلیغات ریچ اینستاگرام

تبلیغات ریچ اینستاگرام

در این نوع تبلیغات محاسبه هزینه بر اساس ریچ (Reach) صورت می گیرد که به تعداد دفعات دیده شدن یک پست توسط بازدیدکنندگان یکتا گفته می‌شود. به طور مثال اگر یک پست توسط ۲۰۰۰ بازدیدکننده مختلف دیده شود و هر کدام از آنها هر چند بار آن پست را ببینند. ریچ آن برابر با ۲۰۰۰ است. در واقع تعداد دفعاتی که کاربر آن پست را می‌بیند تاثیری در تعداد ریچ ندارد. اهمیت ریچ در بازاریابی و تبلیغات در موبایل از این جهت است که تعداد مخاطبان محتوا را دقیق نشان می‌دهد.

ارتباط با کارشناس

هزینه  مشاوره تخصصی پیج اینستاگرام 

۵۰۰.۰۰۰ تومان

استوری بازدیدی (B)

تومان۵.۵۰۰.۰۰۰ /ایمپرشن
  • ۱ میلیون بازدید
  • اجرا در بیش از ۴۰ پیج لول ۲
  • ۱۲ تا ۲۴ ساعت ماندگاری
  • ارائه گزارش لحظه ای
  • مشاوره اولیه رایگان

استوری بازدیدی (A)

هزار تومان۷.۵۰۰.۰۰۰ /ویو
  • ۱ میلیون بازدید
  • اجرا در بیش از ۲۰ پیج لول تاپ
  • ۱۲ تا ۲۴ ساعت ماندگاری
  • ارائه گزارش لحظه ای
  • مشاوره اولیه رایگان

در این بخش به سوالات متداولی که توسط کاربران پرسیده می شود پاسخ داده شده است. اگر سوالی قبل از خرید دارید و پاسخ آن در بخش زیر موجود نمی باشد می توانید در تلگرام و اینستاگرام با مشاوران ما مطرح نمایید

  • چگونه میتوانیم ثبت سفارش کنیم؟

    در هر بخش با کلیک روی کلید ارتباط با کارشناس،بعد از گرفتن مشاوره میتوانید سفارش خود را ثبت کنید

  • مزیت تبلیغات گسترده در اینستاگرام چیست؟

    هزینه تبلیغات شما هدفمند مصرف می‌شود و شما صرفا بر اساس تعداد بازدیدی که از تبلیغ شما انجام می‌شود، هزینه می‌پردازید. در واقع تمام هزینه شما بابت دیده شدن تبلیغتان است و هیچ هزینه اضافی نمی‌پردازید و با صرف هزینه ی اندکی در تعداد زیادی پیج دیده خواهید شد

  • محتوای تبلیغ در اینستاگرام باید چگونه باشد؟

    به صورت یک ویدیو یا عکس چند اسلایدی البته به این خاطر که اینستاگرام یک بستر ویدیو محور است،پیشنهاد ما به شما برای تبلیغات استفاده از یک ویدیو جذاب است

  • آیا در تبلیغات اینستاگرام امکان اجرا به صورت دسته بندی موضوعی هست؟

    بله ،ما باتوجه به جامعه مخاطب مورد نظر،کمپین ها را متناسب با کسب و کار شما طراحی و اجرا خواهیم کرد تا بازخورد حداکثری را از تبلیغات داشته باشید

  • احراز هویت به چه شکل است و دلیل آن چیست ؟

    اگر کسب و کار شما ثبت شده و دارای مجوز هستید؛ تصویر جواز کسب کافی است اگر مجوز کسب و کار ندارید؛ نیاز به احراز هویت از طریق پروتکل فتا هست ((ارسال یک ویدیو سلفی از شخص متقاضی تبلیغات،با معرفی نام و نام خانوادگی،نام کسب و کار،شماره تماس،شماره ملی به صورتی که کارت ملی و کارت بانکی که از طریق آن واریز مبلغ انجام میشود در ویدیو قابل رویت باشد،الزامی است

  • تبلیغات در چه پیج هایی منتشر می شود؟

    تبلیغات بین پیج های دسته ی موضوعی مورد نظر شما و به میزان بازدید مورد تقاضا اجرا خواهد شد و در صورت تمایل به انتخاب کانال ها،تعرفه اجرا به صورت رزروی محاسبه خواهد شد

  • آیا بازخورد تبلیبغات را تضمین می کنید؟

    در اجرای تبلیغات گسترده؛ اگر شما تبلیغتون رو به دست تیم حرفه ای و باتجربه بسپارید؛ نحوه ی اجرا براتون تضمین میشه که به تمام تعهداتشون در مورد اجرا عمل میکنند. ولی در کل هیچ گسترده ای در فضای مجازی نمیتونه بازخورد کارش رو قبل از اجرا تضمین کنه

  • آیا خودمان میتوانیم تبلیغات را انجام دهیم؟

    کسب اعتبار و ارتباط با مدیران رسانه ها؛ تجربه ای چندین ساله است که نیاز به اعتماد سازی و اعتبار شرکت ها دارد؛ ضمن اینکه تبلیغات گسترده در حجم انبوه اجرا می شود و هماهنگی این تعداد پیج یا کانال نیاز به تیم حرفه ای و فعال دارد که گسترده باماتاپ این امکان را در اختیار شما قرار میدهد. ضمنا تیم حرفه ای بازاریاب باماتاپ با مشاوره مطلوب، شما را برای رسیدن به هدف راهنمایی خواهد کرد و مناسبت ترین قیمت و به صرفه تر زمان و حجم تبلیغ را به شما معرفی خواهد کرد.

سوالات متداول اینستاگرام