بلاگ

استاندارد

بازاریابی رویداد

بازاریابی رویداد، یک استراتژی تبلیغاتی است که برندها می‌توانند از آن استفاده کنند. هر برندی با توجه به نیاز های خود می‌تواند با یک هدف متفاوت، رویداد را برنامه ریزی کند.  اگر شما قصد برنامه ریزی برای رویداد (ایونت) را دارید اما هنوز نمی‌دانید الویت های خود را چگونه در برنامه قرار دهید، با کارشناسان

استاندارد

مهارت های تبلیغ در اینستاگرام؟

امروزه با وجود اینستاگرام، کسب و کارها این امکان را دارند تا با بیش از ۱ میلیارد مخاطب در ارتباط باشند. این تعداد مخاطب دلیل کافی و عالی است تا از تبلیغات اینستاگرام برای رشد خود استفاده کنند.  همه می توانند یک حساب کاربری اینستاگرام برای یک تجارت راه اندازی کنند و کار را به

استاندارد

چه محصولاتی در اینستاگرام بهتر بفروش می‌رود؟

امروزه خرید محصول از پلتفرم محبوب اینستاگرام، به دلایل متفاوت بشدت مورد علاقه مخاطبان قرار گرفته است. دلایلی مانند تنوع بالا، قیمت مناسب تر، راحتی در خرید و… ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر کسب و کاری دارید، حتما محصولات خود را علاوه بر فروش حضوری، فروش مجازی خود را راه اندازی کنید. حال ما

استاندارد

چرا محصولم فروش نمیره؟

در طول سالیان بار ها دیده ایم بسیاری از افراد با داشتن محصولات خوب و با کیفیت باز هم فروش خوبی ندارند، اما چرا؟ اگر شما هم فروش خوبی ندارید و یا تمایل دارید فروش بیشتری داشته باشید حتما تا انتهای این مقاله بخوانید برای سوالات بیشتر در این باره میتوانید با کارشاناسان ما در

استاندارد

بازاریابی ضمیر ناخودآگاه

طبق تحقیقات جرالد زالتمن، استاد مدرسه بازرگانی هاروارد، تا ۹۵ درصد از تصمیمات خرید ما توسط فرآیندهای ذهنی ناخودآگاه هدایت می شود. اگر شما دارای کسب و کاری هستید و به فکر رشد بیزینس خود هستید، حتما به بازاریابی ناخودآگاه  توجه کنید. اما اگر نمی‌دانید برای استفاده از این نوع بازاریابی از کجا باید شروع کنید، کارشناسان ما

استاندارد

بازاریابی دهان به دهان چیست؟

بازاریابی دهان به دهان نوعی بازاریابی پنهانی است که طبق آمار، ۹۲ درصد از مصرف کنندگان محصولات بر طبق توصیه دوستان و آشنایان خود انتخاب می‌کنند نسبت به تبلیغات دیگر! این آمار کاملا به ما نشان می‌دهد این نوع بازاریابی بشدت قدرتمند است، پس می‌توان گفت بزرگ ترین دارایی کسب و کار شما مشتریان فعلی

استاندارد

نحوه معرفی محصول به مشتری

خلاقیت در معرفی محصول یکی از روش های موفقیت آمیز برای افزایش فروش محصولات است.تاکتیک های فراوانی برای بازاریابی و فروش برای کسب و کار ها موجود است. روش های دیگری مانند کمپین های تبلیغاتی، ارائه تخفیفات، وجود دارند که در کسب و کار شما تاثیر بسزایی دارند، اما نحوه معرفی محصول به مشتری میتوان

استاندارد

ایده های خلاقانه برای جذب مشتری

برای تمامی صاحبان کسب و کار کاملا واضح است که بدون مشتری، کسب و کارشان از بین خواهد رفت. اما به طور یقین جذب مشتریان اتفاقی پیش نمی اید و باید چندین ایده های خلاقانه برای بدست اوردن مشتری را انجام دهند تا بتوانند روز به روز مشتریان بیشتری جذب کنند. به همین سبب صاحبان

استاندارد

چه کار کنیم تا محصولاتمان دیده شود؟

دیده شدن بیشتر محصول یکی از بخش های مهم بازاریابی و فروش محصولات است که حتما باید صاحبان کسب و کارها درباره آن اطلاعات کافی داشته باشند تا با شکست روبه رو نشوند. طبق آمار حدود ۸۰ درصد از محصولات جدید با شکست مواجه می‌شوند که آمار بشدت نگران کننده و چالشی می‌باشد. اگر تمایل

استاندارد

ایده های خلاقانه مارکتینگ

بازاریابی خلاقانه فواید بسیاری برای برند شما به دنبال خواهد داشت که باعث آگاهی بیشتر از برند شما، حس نزدیکی و علاقه مخاطب به کسب و کار شما و… خواهد داشت. بازاریابی های خلاقانه تکنیک جدیدی نیست اما امروزه با وجود شبکه های اجتماعی و همچنین ظهور تجارت های الکترونیکی بیشتر از قبل مورد اهمیت قرار