بلاگ

استاندارد

رابطه نیم کره چپ ونیم کره راست با فروش

تفاوت نیم کره چپ و نیم کره راست: نیم کره راست بر اساس نظریه تسلط چپ و راست مغز، سمت راست مغز در انجام وظایف بیانی و خلاقانه بهترین است. برخی از توانایی هایی که عموماً با سمت راست مغز مرتبط هستند عبارتند از: تشخیص چهره ها ابراز احساسات ایجاد موسیقی خواندن احساسات  استفاده از

استاندارد

۷ شغل برتر در حوزه تبلیغات+وظایـــــف آنها

اگر شما هم به حوزه تبلیغات علاقه مند هستید و قصد دارید با مشاغل این حوزه آشنایی پیدا کنید توصیه می کنیم حتما این مقاله را تا آخر بخوانید. ۷تا از مشاغل تبلیغاتی: ۱.برنامه ریز: یک برنامه ریز، رویدادها را سازماندهی می کند و اغلب در نقش اداری خدمت می کند و با چندین کارمند

استاندارد

بازاریابی قطره ای(drip marketing)چیست؟

بازاریابی قطره ای چیست؟ بازاریابی قطره ای به ارسال تعداد محدودی ایمیل برای مخاطبان به صورت خودکار و در یک زمان بندی مشخص می گویند. این نوع بازاریابی برای حفظ ارتباط با مخاطبان کسب‌وکارها استفاده می شود. چند ویژگی بازاریابی قطره ای که آن را قدرتمند و متمایز می کند: بر اساس برنامه از پیش

استاندارد

برند گوچی را بهتر بشناسیم

گوچی یک برند لوکس و پرفروش ایتالیایی پوشاک و کالاهای چرمی در حال حاضر است. تاریخچه:  در سال ۱۹۲۰ اولین فروشگاه آن تأسیس شد که در آنجا کالاهای چرمی با طراحی کلاسیک فروخته میشد. پس از مدتی گوچی همراه با سه پسرش، شرکت را گسترش داد تا فروشگاه هایی در میلان و رم و همچنین

استاندارد

بازاریابی حفظ مشتری(retention marketing)چیست؟

موفق‌ترین برندها حفظ مشتری را در اولویت خود قرار می‌دهند چراکه می‌دانند آن‌ها هستند که یک تجارت را پایدار و پر رونق نگه میدارند. این بازاریابی تنها بخشی از استراتژی کلی تجارت شمااست.  دلایل اهمیت حفظ مشتری:  ۱.هزینه بر بودن مشتریان جدید: حفظ و نگه داری مشتریان قدیم بسیار ارزان تر از بدست آوردن مشتریان

استاندارد

بازاریابی لینکدین +اهمیت لینکدین در کسب و کار

بازاریابی لینکدین چیست؟ شما می‌توانید از لینکدین برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید. این ابزار رسانه اجتماعی شما و کسب و کارتان را در معرض میلیون ها ارتباط قرار می دهد که می توانید از آنها برای ایجاد روابط با افراد و سایر شرکت ها برای تقویت برند خود استفاده کنید. لینکدین چیست؟ لینکدین یک شبکه

استاندارد

نقش تبلیغات در فروش محصولات

تبلیغات یکی از راهبردهای بازاریابی برای معرفی محصولات به مصرف کنندگان می‌باشد که در افزایش فروش نقش مهمی دارند. نقش تبلیغات در فروش محصولات: ۱. آگاهی: آگاهی به معنای اطلاع رسانی به گروه های مشتری در مورد هدف تبلیغات و ایجاد علاقه به آن است.اطلاع رسانی به گروه های مشتری در مورد هدف تبلیغات و

استاندارد

بازاریابی وفاداری چیست؟

بازاریابی وفاداری چیست؟ بازاریابی وفاداری یک استراتژی است که حول رشد و حفظ مشتریان فعلی از طریق مشوق هایی مانند هدایای رایگان، تخفیف ها و یا دسترسی انحصاری ساخته شده است. تلاش‌های بازاریابی وفاداری برای ایجاد اعتماد، پاداش دادن به مشتریان برای تعامل مداوم و وفاداری به کسب‌وکار طراحی شده‌اند. اهداف بازاریابی وفاداری چیست؟ بازاریابی

استاندارد

همه چیز درباره کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی دیجیتال چیست؟ مجموعه‌ای از واحدهای تبلیغاتی است که حول یک پیام می‌چرخند و برای رسیدن به یک هدف خاص در نظر گرفته شده‌اند یک شرکت ممکن است یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال برای دستیابی به اهدافی مانند آگاهی از نام تجاری، افزایش فروش یا ایجاد سرنخ ایجاد کند. همه اینها تبلیغات دیجیتال را به

استاندارد

بازاریابی پرفورمنس(performance marketing) چیست؟

بازاریابی پرفورمنس چیست؟ نوعی از بازاریابی دیجیتال است که در آن برندها فقط زمانی به ارائه دهندگان، خدمات بازاریابی پرداخت می کنند که اهداف تجاری آنها برآورده شود یا اقدامات خاصی مانند کلیک یا فروش انجام شود.  چه چیزی بازاریابی پرفورمنس را متمایز می کند؟  به تبلیغ کننده قدرت می دهد، زیرا آنها فقط پس