بلاگ

استاندارد

تکنیک پومودورو

تاریخچه تکنیک پومودورو: “یکی از روش‌های مدیریت زمان، ابداع‌شده توسط فرانچسکو چیریلو است. بر طبق این روش بهترین تکهٔ زمانی برای کار کردن ۲۵ دقیقه است که برابر است با مدت زمان لازم برای درست‌کردن سس پومودورو که یک سس گوجه‌فرنگی سنتی ایتالیایی است. فرد پس از ۲۵ دقیقه کار باید برای مدت کوتاهی مثلاً ۳ تا ۵

استاندارد

بازاریابی به روش رایحه ای

عوامل محیطی مختلفی وجود دارد که شما می توانید به راحتی مخاطب را جذب و به مشتری تبدیل کنید. عواملی مانند ؛ استفاده از نور جذاب ، تزئینات هنری، دمای محیط، موسیقی ملایم تمامی این عوامل عواطف احساسی شما را هدف می‌گیرد. تمامی این ویژگی ها را بسیاری از برند ها و حتی کسب و

استاندارد

اپل،با ارزش ترین سهام بازار را بهتر بشناسیم

تاریخچه اپل: Apple در ۱ آوریل ۱۹۷۶ توسط استیو جابز و استیو وزنیاک در گاراژ جابز تأسیس شد. Apple با معرفی اولین گرافیک رنگی، صنعت کامپیوتر را متحول کرد. وزنیاک در سال ۱۹۸۳ اپل را به دلیل کاهش علاقه به اجرای روزمره رایانه های اپل ترک کرد. “در سال ۱۹۸۳ اپل با ارائه مدل «لیسا»

استاندارد

برندینگ با مارکتینگ چه فرقی دارند؟

حقیقت این است که بازاریابی و برندسازی دو مفهوم کاملا متفاوت هستند. و اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان موفق شود، باید تفاوت‌های بین این دو را درک کنید  اینکه چگونه می‌توانید به طور مؤثر از هر کدام، برای ارتقای کسب‌وکارتان به سطح بعدی استفاده کنید.  بازاریابی: بازاریابی به عنوان مجموعه ای از ابزارها، فرآیندها و استراتژی هایی

استاندارد

۸ روش برای افزایش ۳۰ درصدی فروش!+مثال

روش های افزایش فروش: شاید برایتان جالب باشد بدانید فقط ۲۰ درصد از فروشنده ۸۰ درصد از فروش را در دست دارند. شما اگر دارای کسب و کاری هستید و می خواهید جزو آن ۲۰ درصد باشید بهتر است این نکات را رعایت کنید. ۱.مشتری یابی فعال: در بازار امروز شما باید به سمت مشتری

استاندارد

هوش هیجانی چیست؟

هوش هیجانی به توانایی شناسایی و مدیریت احساسات خود و همچنین احساسات دیگران اشاره دارد. مهارت های هوش هیجانی؟ به طور کلی گفته می شود که هوش هیجانی شامل چند مهارت است : آگاهی هیجانی، توانایی شناسایی و نامگذاری احساسات خود، توانایی مهار آن احساسات و به کارگیری آنها در کارهایی مانند تفکر و حل

استاندارد

درباره DISCبیشتر بدانیم+تست DISC

نظریه DISC، شخصیت را از طریق چهار ویژگی اصلی توصیف می کند. یک ابزار ارزیابی شخصی است که هر ساله توسط بیش از یک میلیون نفر برای کمک به بهبود کار تیمی، ارتباطات و بهره وری در محل کار استفاده می شود. با توجه به نتایج این تست شما می توانید بهتر خود و کسانی

استاندارد

استراتژی چرخه عمر برند!

هر برند یا محصولی چرخه عمر خود را داراست که از زمان عرضه تا زمان خروج از بازار را شامل می شود. یک محصول یا همان شرکت ممکن است چرخه های عمر متفاوتی را در بازارهای مختلف تجربه کند. چرخه تولد برند شامل چند مرحله است؟ شامل ۵ مرحله است: توسعه محصول معرفی رشد بلوغ

استاندارد

مک دونالد؛بزرگترین رستوران زنجیره ای

مک دونالد یک شرکت فست فود آمریکایی است که در سال ۱۹۴۰ به عنوان یک رستوران تحت مدیریت ریچارد و موریس مک دونالد در سن برناردینو، کالیفرنیا، ایالات متحده تاسیس شد. در ابتدا هدف آن ها رائه غذاهای سریع به مشتریان بود و به همین دلیل نام برند خود را اسپیدی گذاشتند. در سال ۱۹۶۲

استاندارد

تبلیغات در ایران؛از گذشته تا به امروز

تبلیغ،مقوله‌ای نیست که چندان جدید باشد و مربوط به سال‌های اخیر گردد؛ بلکه ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد. آنچه ما تحت عنوان تبلیغات نو و جدید می‌شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. تبلیغات به شکل تدریجی مانند بسیاری از رسوم دیگر وارد تجارت و کسب شد و