بازاریابی لینکدین +اهمیت لینکدین در کسب و کار

بازاریابی لینکدین

بازاریابی Linkedin چیست؟

شما می‌توانید از Linkedin برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید. این ابزار رسانه اجتماعی شما و کسب و کارتان را در معرض میلیون ها ارتباط قرار می دهد که می توانید از آنها برای ایجاد روابط با افراد و سایر شرکت ها برای تقویت برند خود استفاده کنید.

Linkedin چیست؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی است که در سال ۲۰۰۳ با تمرکز بر شبکه سازی، ایجاد مشاغل و به اشتراک گذاری ایده ها راه اندازی شد. این پلتفرم اعضای خود را قادر می سازد تا با سایر متخصصان از جمله همکاران، کارفرمایان بالقوه، شرکای تجاری، رقبا، کارمندان جدید و مشتریان، ارتباط برقرار کرده و محتوا را به اشتراک بگذارند.

اهمیت استراتژی بازاریابی Linkedin

داشتن یک استراتژی بازاریابی خاص برای پلتفرم بسیار مهم است.

کسب و کارهایی که در لینکدین بازاریابی می کنند، به طور متوسط ​​۲۲۷ درصد بیشتر از کسانی که به تنهایی در بازاریابی فیس بوک فعالیت می کنند، اطلاعات و دیتا جمع آوری می‌کنند و میتواند برند شمارا به سطح بالاتری برساند.

آمار لینکدین

روش های استفاده از Linkedin در رشد کسب و کار:

۱. استفاده از هشتگ:

هشتگ ها اغلب برای تاکید بر پست لینکدین شما استفاده می شوند، اما در واقع هدفی را دنبال می کنند که می تواند استراتژی بازاریابی شما را به سمت بهتر شدن تغییر دهد.

هشتگ

۲.زمان استفاده از پروفایل:

بدان معناست که یک کاربر لینکدین صفحه شما را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد، آن افراد نیز می توانند صفحه شما را دنبال کنند و بلافاصله محتوای کسب و کار شما را ببینند و تعامل بالایی با شما ایجاد کنند.

۳. استفاده از پست ها با طول های مختلف:

پست های سریع و جسورانه لینکدین را تحت تاثیر قرار می دهد همچنین داستان های طولانی توجه خوانندگان را به خود جلب می کند و منجر به ماندگاری طولانی تری در برنامه می شود. هر دوی این نوع پست ها باید در طرح محتوای لینکدین شما جایگاهی داشته باشند.

تغییر طول پست‌ها می‌تواند محتوای شما را تازه نگه دارد همچنین محتوایی خواهید داشت که مردم را برای پست های آینده خود هیجان زده خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *