مقدمه:
رشد کسب و کار های بزرگ و کوچک در چند سال گذشته وابستگی فراوانی به تعامل مخاطبان از جمله لایک، شیر، کامنت و …در اینستاگرام داشته است.
اگر شما هم میخواهید با اینستاگرام کسب و کار خود را رشد و توسعه دهید حتما تا انتهای مقاله را بخوانید.
علاوه بر تمامی مواردی که در زیر ذکر شده است تبلیغات اینستاگرام نیز یکی از راه های سریع و کارآمد در توسعه کسب و کار میباشد.
راه های افزایش تعامل در اینستاگرام:
برای آنکه تعامل مخاطبان در پیج خود رشد دهید باید کارهای متفاوتی انجام دهید، از قبیل؛
۱.استفاده کامل از امکانات اینستاگرام:
اینستاگرام مانند ربات ها روز به روز در حال هوشمند شدن است.
اینستاگرام خواستار تولید محتوای جذاب به همراه استفاده کامل از تمامی امکانات داخل اپلیکیشن میباشد.
حال اگر برایتان سوال پیش آمده است که از چه امکاناتی باید استفاده کنیم، ما در ادامه به شما میگوییم.
در ابتدا کسب و کارها باید از بیزینس پیج استفاده کنند، با این کار حجم بالایی از اطلاعات دست پیدا می کنید.
تولید محتوا به صورت ویدئویی و همچنین به صورت عکس باشد.تنوع در تولید محتوا باعث جذب بیشتر مخاطب میشود.
۲.استفاده روزانه از استوری:
آپلود روزانه استوری باعث میشود کسب و کار شما به فراموشی سپرده نشود.
در محتوا استوری ها تنوع بیشتری میتوانید داشته باشید.
۳.زمان بندی مناسب:
شما میتوانید با شناخت مخاطب هدفتان و بررسی زمان ها با بالاترین ویو زمان مناسب برای پست گذاری را انتخاب کنید.
۴.تعداد پست:
در تعداد آپلود پست ها، تعادل را باید حفظ کنید.
تعداد باید به گونه ای باشد که نه بسیار زیاد باشد تا مخاطب از پست های شما خسته نشود و نه آنقدر کم که مخاطب شمارا فراموش کند.
۵.تبدیل فالور ها به فالور درجه یک:
فالورهای خود را از افرادی بی حوصله و بی دقت به محتوای پیج، به افرادی با دقت و علاقه مند به پیج خود تبدیل کنید.
۶.استفاده از نظرسنجی:
نظرسنجی عملی است که مخاطبان را وادار به عمل و یا همان کال تو اکشن میکند.
مخاطبان به دلیل مشاهده نتیجه نظرات دیگران حتما در نظرسنجی شما شرکت میکنند.
طبق الگوریتم اینستاگرام این کار باعث توجه بیشتر به اکانتتان و در نتیجه افزایش اینگیجمنت پیج میشود.
نتیجه:این موارد تنها بخشی از کارهایی است که کسب و کار ها باید در پیج خود انجام دهند تا محبوبیت خود را بین مخاطب حفظ کنند و همچنین مورد توجه اینستاگرام قرار گیرند.