بهترین زمان برای پست گذاشتن در روبیکا

بهترین زمان برای پست گذاشتن در روبیکا

زمان پست گذاشتن یکی از اصول مهم در موفقیت رشد پیج محسوب می‌شود که صاحبان پیج باید به آن توجه بسیاری داشته باشند، چراکه اگر در ساعات مشخصی که در ادامه گفته شده است فعالیت داشته باشند راحت تر می‌توانند مخاطب هدف خود را جذب کنند.

ما در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم بهترین زمان برای پست گذاشتن در روبیکا چه زمانی است و آیا در بین روز های هفته تفاوتی وجود دارد یا خیر!

اگر قصد رشد پیج و بیشتر دیده شدن کسب و کارتان را دارید می‌توانید آن را به کارشناسان ما بسپارید، کارشناسان ما با برنامه دقیق و سنجیده برای شما تبلیغات تلگرام، تبلیغات اینستاگرام و همچنین تبلیغات در تمامی پلتفرم های ایرانی انجام می‌دهند تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

 

بهترین زمان برای پست گذاشتن در روبیکا:

تا به حال به زمان پست گذاشتن خود دقت کرده اید؟ احتمالا شما هم به این مسئله برخورد کرده اید که برخی از پست های شما ویو بالا تری دارند و همچنین میزان شیر (اشتراک گذاری) بیشتری دارند.

یکی از دلایل مهم آن زمان پست گذاری است، اما آیا زمان پست گذاری در روبیکا با بقیه پلتفرم ها متفاوت است؟

قصد داریم در ادامه این مقاله به تمامی این موارد نگاهی بیندازیم و به طور کامل پاسخ این سوالات را برای شما روشن کنیم.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در روبیکا به عوامل متفاوتی بستگی دارد:

  • مخاطبان:

مهم ترین عامل آن دنبال کنندگان شما هستند. طبق تجربه ما بهترین تایم برای فعالیت در روبیکا بین ساعات ۷ تا ۹ صبح، ۱۱ تا ۱۴ بعد از ظهر، ۵ الی ۷ عصر و ۲۱ تا ۱ شب است اما باز هم نمی‌توان این نسخه را برای تمامی موضوعات پیج پیچید.  

دنبال کنندگان شما نقش اساسی در میزان ویو پست ها دارند، به همین سبب باید بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستن؟ رنج سنی آنها چقدر است؟ 

به طور مثال اگر محتوا شما مربوط به نوجوان ها است باید ساعات مدارس را در نظر بگیرید و در آن بازه زمانی فعالیتی نداشته باشید و یا اگر مطالبتان مربوط به کسب و کارها و آموزش های مربوط به بیزینس می‌شود در ساعات کاری فعالیت نکنید.

  • نوع محتوا:

 مطمئنا تایم برای محتوا فان و یا محتوا آموزشی متفاوت است. ویدئو های آموزشی در آخر شب مناسب نیست چراکه تمامی مخاطبان خسته پس از کار تمایل به دیدن آموزش ندارند و محتوا شما را بدون هیچ تعاملی رد می‌کنند.

اگر محتوای تولید شده شما متفاوت با موضوعاتی که ذکر شده می‌باشد، برای دانستن بهترین زمان پست گذاری در روبیکا می‌توان روش آزمون و خطا را انجام داد.

به این گونه که در ساعات مختلف پست خود را بارگذاری می‌کنید و پس مدتی بهترین تایم را با توجه موضوع خود می‌یابید.

 

چگونه بهترین زمان برای گذاشتن پست در روبیکا را پیدا کنیم؟

همان طور که گفتیم به عوامل متفاوتی بستگی دارد، از جمله مواردی که در زیر گفته شده:

  • بررسی مخاطبان
  • مکان زندگی مخاطبان
  • شاغل بودن یا نبودن آنها
  • تحلیل و بررسی رقبا

چگونه بهترین زمان برای گذاشتن پست در روبیکا را پیدا کنیم؟

کارشناسان باماتاپ می‌توانند تمام این موارد را برای شما بررسی و تحلیل کنند و همچنین بهترین زمان برای پست گذاری را به شما پیشنهاد دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *