از کجا بفهمیم که تو اینستا بلاک شدیم؟

یکی از سوالاتی که کاربران اینستاگرام در ذهنشان پیش می‌آید این است که از کجا بفهمیم در اینستا بلاک شدیم؟

این مشکلی است که بسیاری از افراد با آن رو به رو می‌شوند، این مشکل زمانی ترسناک تر می‌شود که شما کسب و کارتان در اینستاگرام باشد و تصور کنید پیجتان از بین می‌رود.

اگر می‌خواهید فروشتان را افزایش دهید، و کسب و کارتان را افزایش دهید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بتوانید در تبلیغات تلگرام، تبلیغات اینستاگرام و یا تبلیغات در تمامی شبکه های اجتماعی موفق باشید.

 

چگونه بفهمیم بلاک شدیم در اینستاگرام؟

اگر شما هم یکی از کاربران اینستاگرام هستید حتما برایتان اتفاق افتاده که فعالیت های برخی از مخاطبانتان برای شما محدود می‌شود، در ادامه این مقاله توضیح می‌دهیم از کجا بفهمیم که در اینستاگرام بلاک شدیم.

۴ روش که به سوال “از کجا بفهمیم در اینستا بلاک شدیم یا نه” پاسخ می‌دهد:

  • جستوجو نام کاربری:

اولین کار و ساده ترین کار برای آنکه بدانید فرد مورد نظر شما را بلاک کرده است یا نه، سرچ نام کاربری او در قسمت سرچ اینستا است. اگر نتوانستید آن را ببینید احتمال آن وجود دارد که شما را بلاک کرده است.

  • بررسی تعداد پست ها:

یکی دیگر از راه ها تا متوجه شویم فرد ما را بلاک کرده یا خیر این است که باید به صفحه شخصی او بروید، اگر پیام No Posts Yet (هنوز هیچ پستی وجود ندارد) را دیدید ولی تعداد پست هایش صفر نباشد، می‌توانید مطمئن شوید او شما را بلاک کرده است.

  • ناپدید شدن پیام ها:

اگر در قسمت دایرکت ها، عنوان چت شما با آن فرد وجود داشته باشد پس شما را بلاک نکرده است اما اگر چت خود را با فرد مورد نظر پیدا نکردید ممکن است مخاطبتان مدتی پروفایل خود را غیر فعال کرده باشد و چت شما ناپدید شود، راه دیگری که برای بررسی مسدود بودن شما وجود دارد، چک کردن گروه مشترکی که با آن فرد دارید می‌باشد.

اگر نام کاربری آن را در گروه دید اما در قسمت های دیگر اینستا نتوانستید پیدا کنید، پس قطعا از طرف آن فرد مسدود شده اید.

  • جستجو از طریق دیگر صفحات:

مرحله آخر برای مطمئن شدن از مسدودی، چک کردن فرد مورد نظر با اکانت دیگر است. اگر با یک اکانت دیگر نام او را سرچ کردید و برای شما نمایش داد پس قطعا شما را بلاک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *