دیجی کالا،بزرگ ترین وب سایت فروشگاهی در ایران است.
تاریخچه دیجی کالا:
ایده آن در سال ۱۳۸۴ توسط حمید و سعید محمدی ارائه شد و در سال۱۳۸۵ بنیان گذاری شد.
تعداد پرسنل دیجی کالا:
این شرکت در سال ۸۶ کار خود را فقط با ۵ پرسنل آغاز کرد و رفته رفته به تعداد آنها افزود اما در سال ۹۷ به دلیل مشکلات اقتصادی ۱۷۵ نیرو خود را تعدیل کرد و در حال حاضر تعداد کارکنان دیجی کالا بیش از ۱۰ هزار نفر میباشد.
سرویس های دیجی کالا:
از سرویس های مهم دیجی کالا میتوان به فروشـــگاه کتـــاب الکترونیـــک و صوتـــی فیدیبـــو،فروشگاه مد و لباس دیجی استایل،سوپر مارکن آنلاین (fresh)،زیرســـاخت پرداخـــت الکترونیـــک و خدمـــات مالـــی دیجی پی، مرکـــز نـــوآوری دیجی نکست،سیستم های تبلیغات آنلاین و آفلاین،لجســـتیک،سرویس های ابری،کلان داده ها و چندین سرویس دیگر در شبکه های اجتماعی
آمار:
- سرویس دیجی استایل در سال ۹۵ افتتاح شد و در شش ماه اول فعالیت خود توانست نمایندگی مستقیم بیش از ۲۰۰ برند داخلی و بین المللی را کسب کند.
با بیش از ۱۷۰هزار تنوع کالا و دارای بیش از ۲۳۰۰ برند مد و پوشاک.
- سرویس فیدیبو درسال ۹۵ افتتاح شد و هم اکنون این اپلیکیشن بیش از ۳میلیون بار نصب شده است.
این سرویس دارای بیش از ۱۱۸۰ ناشر و همچنین بیش از ۱۰۰ هزار محتوا میباشد.
- سیستم پرداخت هوشمند دیجی پی در سال ۹۷ با عنوان بازوی فناوری مالی و پرداخت خود خلق شد.
۴۲۲+ هزار ثبت نام برای دریافت اعتبار خرید اقساطی،۳۰۰ میلیون ریال سقف اعتبار خرید اقساطی به هر کار،۳۳۰۰+ میلیارد ریال کل اعتبار تخصیص یافته به کاربران دیجی کالا جهت خرید اقساطی
- برچسب ها:
- برندسازی