چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنیم

چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنیم؟ قطعا این اولین سوالی است که تمامی افرادی که قصد فعالیت در اینستاگرام را دارند از خود می‌پرسند، و اولین دغدغه آنها جذب فالور بالای برای اهداف متفاوتی مانند فروش بیشتر، تقویت اعتبار پیج و… می‌باشد.

ترفند های زیادی هستند که می‌توانید آنها را آزمایش کنید، ولی آیا این کار تاثیر منفی بر پیج شما نخواهد گذاشت؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم این کار علاوه بر این که زمان زیادی را از شما می‌گیرد فارغ از آن که نتیجه برای شما مثبت باشد یا منفی، امکان این را دارد که برخی از فعالیت ها تاثیر منفی بر پیج شما بگذارد.

کارشناسان باماتاپ، با تجربه ای که در زمینه تبلیغات و رشد پیج دارند می‌توانند بهترین مشاوره را به شما بدهند تا در کمترین زمان و با بهترین هزینه برای شما تبلیغات تلگرام و یا تبلیغات اینستاگرام انجام دهند.

برای مشاوره رایگان تنها کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اگر شما هم علاقه دارید بدانید که چگونه می‌توان در اینستا فالوور جمع کرد، حتما تا انتهای این مقاله را بخوانید.

 

در اینستاگرام چگونه فالوور جمع کنیم؟

در پایین به طور کامل توضیح می‌دهیم که چگونه فالور واقعی جذب کنید. 

  • بیو:

نوشتن یک بیو کامل و مرتب نقش مهمی در اعتبار یک صفحه در ذهن مخاطبان به همراه خواهد داشت. اگر هدف شما از فعالیت در اینستاگرام فروش محصولاتتان است، بیوش شما نقش اساسی دارد، برای جذب مخاطبان بیشتر و بالارفتن اعتبار خود بایستی تمام اطلاعات خود را از جمله شماره، شهر، آدرس دقیق (در صورت فروش حقیقی)، آدرس سایت و همچنین آدرس تلگرامی را در بیو قرار دهید تا در مخاطبان حس اعتماد بیشتری ایجاد شود. 

  • استفاده از تم:

تم، نقش مهمی در زیبایی پیج شما خواهد داشت. برای ایده گرفتن از چینش صحیح پست های خود می‌توانید پیج افراد معروف و مطرح را بررسی کنید تا تم زیبایی را برای خود الگو برداری کنید.

استفاده خلاقانه و صحیح از رنگ ها و عکس برداری های حرفه ای می‌تواند پیج شما را جذاب را و چشم نواز کند. 

سایت پینترست (pinterest) یکی از سایت هایی است که می‌تواند به شما ایده های متفاوتی در زمینه عکس برداری و چگونگی نمایش محصولاتتان دهد.

  • استفاده از لوکیشن:

استفاده از لوکیشن در عکس هایی که در مکان های معروف قرار دارند، باعث بیشتر دیده شدن عکس و همچنین جذب فالور بیشتر خواهد شد.

اگر پیج شما مخصوص کسب و کارتان است حتما لوکیشن را در تمامی پست ها قرار دهید، این کار چندین مزیت برای شما خواهد داشت؛ اعتماد بیشتر به بیزینستان و همچنین بیشتر دیده شدن کسب و کار را به همراه خواهد داشت.

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی دیگر:

آدرس پیج خود را در دیگر شبکه های اجتماعی خود قرار دهید تا مخاطبانتان به راحتی بتوانند پیج را پیدا کنند.

علاوه بر شبکه های اجتماعی خود، می‌توانید با هر مقدار صفحاتتان را در پیج های مختلف تبلیغات کنید تا اعداد مخاطبانتان افزایش یابد. قبل از تبیلغات به یاد داشته باشید پیجتان فعال باشد و حداقل۱۲ پست و چندین هایلایت در پیج قرار داده باشید.

  • بررسی Instagram Insight:

اینسایت اینستاگرام، اطلاعات زیادی ذرباره پیج به شما خواهد، اطلاعاتی از جمله تعداد افرادی که پست های شما را به اشتراک گذاشته اند، سن و جنسیت مخاطبین و بسیار اطلاعات دیگری که برای رشد پیج بشدت لازم و کاربردی است.

اگر می‌خواهید از اینسایت اینستاگرام بیشتر بدانید حتما مقاله”   ” را مطالعه کنید. 

  • فعالیت در صفحات دیگران:

تعامل با صفحات دیگر یکی از بهترین و راحت ترین راه ها برای جذب مخاطبان جدید است. برای ایجاد ارتباط و تعامل با دیگر پیج ها کافی است پست های آن ها را لایک و کامنت بگذارید.

  • زمان پست گذاشتن:

تایم های مختلف را برای زمان پست گذاری امتحان کنید، بهترین زمان برای هر پیجی متفاوت است و هیچگونه قانونی وجود ندارد که یک ساعت خاص برای تمامی پیج ها مناسب باشد.

  •  همکاری با سایر پیج ها:

یکی دیگر از راه هایی که به سوال “چگونه در اینستاگرام فالوور بگیریم” پاسخ می‌دهد، تبادل و همکاری با سایر پیج های با موضوع مشترک است. با جذاب مخاطبان آنها شما به مخاطبانی دست یافته اید که دقیقا درهدفتان قرار داشته اند.

 

نتیجه:

امروزه به دلایل زیادی از جمله مشغله زیاد در بین جامعه، افراد بیشتر خرید های خود را از فضای مجازی خریداری می‌کنند.

پس شما هم اگر کسب و کاری دارید حتما پیج اینستاگرام خود را فعال کنید تا بتوانید روز به روز کسب و کارتان را رشد دهید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *