استراتژی های تخریب برند

مقدمه:

ارتقاع و پیشرفت یکی از بزرگ ترین دغدغه های تمامی کسب و کار های کوچک و بزرگ می‌باشد که در این مسیر فراز و نشیب های فراوانی را تجربه می‌کنند.

برای پیشرفت کسب و کار ابتدا باید موارد تخریب برند را بررسی کرد تا بهتر بدانند چه کارهایی باعث ضعیف شدن و یا از بین رفتن بیزینس خواهد شد.

در این مقاله به چند الگو مخرب اشاره می‌کنیم که باعث از بین رفتن کسب و کار خواهد شد.

 

استراتژی های مخرب در فروش:

از آنجا که مسئله فروش، مهم ترین دغدغه و چالش برای کسب و کارها است، پس با قراردادن الگو و یا استرتژی های مخرب  در فروش بیزینس افت شدیدی خواهد داشت.

۱.عدم توجه به شخصی سازی:

امروزه  در تمامی کسب و کار ها با توجه به افزایش رقبا، شخصی سازی برند ها یکی از راه های بهتر دیده شدن می‌باشد.

اگر بیزینس شما به شخصی سازی بی توجه باشد، امکان آنکه مشتریان خود را از دست بدهد بسیار است.

عدم توجه به شخصی سازی

۲.نادیده گرفتن پلتفرم های جدید:

در دنیای امروز، موفق ترین شرکت ها، کسب و کارهایی هستند که پلتفرم های جدید را نادیده نمی‌گیرند و از آنها به بهترین روش ممکن استفاده می‌کنند و یا به بیانی دیگر به استراتژی هخای سابق خود به طور کامل پایبند نیستند.

۳.صحبت طولانی:

ارتباط   شما با مشتری اگر از طریق تلفن باشد، نباید به گونه ای باشد که تمام مدت صحبت کننده شما باشید و شنونده مشتری، در این صورت روند فروشتان روز به روز کاهش می‌یابد.

 

۴.دوری از قبول نه گفتن برای پاسخ:

 

متیو کوک، مدیر عامل آژانس فروش و بازاریابی، پیشنهاد می کند که فروشندگان باید تمایل بیشتری برای پذیرش یک “نه” داشته باشند.

 

بسیاری از کارشناسان فروش پیشنهاد می کنند که فروشندگان هرگز نباید یک نه قبول کنند. البته این رویکرد برای مدتی به خوبی جواب داد. اما امروزه همه چیز فرق کرده است.

 خریداران برای تصمیم گیری در مورد خرید به فروشندگان وابسته نیستند و پافشاری بیش از حد فروشندگان ممکن است نتیجه عکس بدهد.

 

۵.تکنیک۳۶۰ درجه:

بازاریابی، فروش، و خدمات مشتری همگی به هم مرتبط هستند.

وقتی در تکنیک های فروش خود تغییری ایجاد می کنید، ناخواسته تغییراتی در استراتژی بازاریابی و تجربه مشتری خود ایجاد می کنید. فراموش نکنید که سایر سطوح کسب و کار شما باید از هرگونه تغییر در تکنیک های فروش شما پشتیبانی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *