ما در این مقاله نگاهی به برترین آژانس های تبلیغاتی جهان و همچنین درآمد آنها می اندازیم.
آژانس های تبلیغاتی:
۱.اولین آژانس wpp:
طبق داده های دسامبر ۲۰۲۰، WPP در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۷ میلیارد دلار درآمد کسب کرد که موقعیت خود را به عنوان برترین رقیب تبلیغاتی تثبیت کرد. WPP که خود را یک شرکت تحول خلاق توصیف می کند، خدمات ارتباطات، فناوری و تجارت را به مشتریان خود ارائه می دهد.
۲. Omnicom Group:
گروه Omnicom در سال ۲۰۱۹ ۱۵ میلیارد دلار درآمد کسب کرد و رتبه دوم آژانس تبلیغاتی برتر را به خود اختصاص داد. این رهبر جهانی در بازاریابی دیجیتال به بیش از ۵۰۰۰ مشتری در بیش از ۱۰۰ کشور خدمات ارائه می دهد. سال گذشته، Omnicom به عنوان تنها شرکت هلدینگ که دارای سه آژانس (Goodby Silverstein & Partners، TBWA و BBDO) است، به فهرست نوآورترین شرکتهای Fast Company در سال ۲۰۲۱ راه یافت.
۳.Publicis Group:
در سال ۲۰۱۹ ۱۲.۳ میلیارد دلار درآمد داشته است و گزارش می دهد که رشد مستمر آن در ایالات متحده توسط افزایش هزینه های رسانه های دیجیتال و موفقیت شگفت انگیز تجارت داده اپسیلون آن تقویت شده است. در میان همهگیری، توانایی اپسیلون برای کمک به مشتریان Publicis برای فعالسازی دادههای شخص اول خود بسیار ارزشمند بود.
۴.Accenture Interactive:
در طول سال ۲۰۲۱، Accenture Interactive با هدف ایجاد تجربیات تجاری قویتر و بهبود خدمات تحول، درگیر مجموعهای از خریدها بود. اخیراً، آژانس ژاپنی Tambourine را خریداری کرد – یک آژانس تجربه مشتری تجارت الکترونیک با حدود ۷۰ کارمند، متخصص در استفاده از فناوری مبتنی بر ابر Salesforce برای خدمات دیجیتال پیشرفته.گروه Interpublic of Cos. – نیویورک، ۱۰.۲ میلیارد دلاراین شرکت تبلیغاتی مستقر در ایالات متحده با درآمد کمی بیش از ۱۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹، از پنج شبکه بزرگ تشکیل شده است: FCB، IPG Mediabrands، McCann Worldgroup، MullenLowe Group، و متخصصان بازاریابی. این شرکت ها در زمینه تبلیغات، بازاریابی دیجیتال، برنامه ریزی ارتباطات، رسانه، روابط عمومی و بازاریابی تخصصی تخصص دارند.
۵. Dentsu Inc:
یک شرکت تبلیغاتی و روابط عمومی بینالمللی ژاپنی است که در سال ۲۰۱۹ ۹.۶ میلیارد دلار درآمد به ارمغان آورد.
- برچسب ها:
- تبلیغات