ما دائماً در زندگی روزمره خود در معرض تبلیغات هستیم، چه به صورت آنلاین، چه به صورت چاپی روی بیلبوردها یا از طریق صفحه نمایش تلویزیون.
آمار:
- به طور متوسط ما در طول روز ۳۶۲ آگهی میبینیم
- تنها ۳ درصد از آگهیهایی که در طول روز میبینیم تأثیرگذار هستند.
- ۹۲ درصد از جوانان بین ۱۸ تا ۲۳ سال، محتوای چاپی را به محتوای دیجیتال ترجیح می دهند.
- بر اساس تحقیقات، هر فردی در ۳۰ سال پیش در یک شهر زندگی میکرد، روزانه ۲۰۰۰ پیام تبلیغاتی میدید، در حالی که امروزه این تعداد به ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ آگهی رسیده است.
- بیش از ۵۵ درصد از کل مصرف کنندگان بیش از هر روش تبلیغاتی دیگری به بازاریابی چاپی اعتماد دارند.
حال با توجه به آماری که بیان کردیم بهتر است در بین بنر های تبلیغاتی برندتان از تبلیغات چاپی نیز غافل نشوید،اما شرایطی دارد؛برای اینکه تبلیغات چاپی موفق شوند باید پیچیده و چند لایه باشند.
بهترین تبلیغات چاپی:
چسب زخم:
در این تبلیغ،با نشان دادن دست هالک شگفتانگیز با بانداژ روی آن، پارچه انعطافپذیر بانداژهای خود را برجسته میکند.
تبلیغ KFC:
با برداشت ابداعی آنها از قرار دادن دهان در انتظار طعم مرغ KFC بر روی سطوحی که انگشتان ما معمولاً آنها را لمس می کنند، به اوج جدیدی رسیده است.
مدافع حیوانات:
در رانندگی جاده ای یکی از کار های خطرناک ارسال پیامک و یا صحبت با تلفن است.
این کار باعث انحراف ماشین میشود که برای حیوانات بسیار خطرناک و باعث مرگ آنها میشود.
محصولات Timotei:
محصولات موی Timotei ثابت کردند که حتی می تواند یال شیر را رام کند.
ماراتن لس آنجلس:
آژانس تبلیغاتی VITRO در طول حمایت مالی آنها از ماراتن لس آنجلس در سال ۲۰۱۵ در کنار Asics کار کرد. در پایان، این همکاری تصویری زیبا از نقاط دیدنی مهم در سراسر لس آنجلس از جمله استادیوم Dodger، تابلوی هالیوود، و ساختمان Capitol Records ایجاد کرد.
- برچسب ها:
- تبلیغات