چرا در تلگرام بفروشیم؟

چرا در تلگرام بفروشیم؟

افزایش فروش در تلگرام یکی از دغدغه های مهم برای تمامی کسب و کارهایی است که در این بستر نیز کانال فروشگاهی خود را دارند.

اگر دغدغه شما هم افزایش فروش محصول در تلگرام است اما در تبلیغات تازه کار هستید و یا بودجه محدودی دارید و به دنبال آن هستید که هرچه سریع تر به هدف خود برسید، می‌توانید با کارشناسان ما در حوزه تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات تلگرام در ارتباط باشید.

 

 تـــلگــــــــرام:

تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در سراسر جهان است که در آن مخاطبان، نرخ تعامل بالایی دارند. آماری که از مخاطبان تلگرام موجود است؛ مخاطبان اصلی تلگرام ۲۵ تا ۳۴ سال هستند (۳۰ درصد). ۶۰٪ از کاربران این پلتفرم دارای تحصیلات عالی هستند، یک چهارم آنها به تحصیل ادامه می دهند، به عنوان مثال، در مقطع کارشناسی ارشد. 

۳۹ درصد از مخاطبان را بانوان و بقیه را آقایان شامل می‌شوند. از فضای تلگرام می‌توان در حوزه های بازاریابی، آموزشی، بهداشتی، مالی و … استفاده کرد. 

 

امکانــات تــلگــــرام:

کانال، گروه، وجود ربات ها هستند که بسیاری از کارهارا راحت تر و سریع تر کرده اند.

کانال‌ها طیف وسیعی از فرصت‌ها را برای خودآگاهی و بیان هر ژانری باز می‌کنند. هر کاربر می تواند خلاقیت خود را با جهان به اشتراک بگذارد و در نهایت از خلاقیت خود کسب درآمد کند.

از کانال های تلگرام برای تبلیغ محصول یا خدمات خود، افزایش آگاهی از برند و ایجاد جامعه مشتریان وفادار می‌توان استفاده کرد. آخرین به‌روزرسانی‌ها را می‌توان به سرعت به مخاطبان تحویل داد از طرف دیگر، صاحبان کانال می توانند از طریق فروش تبلیغات درآمد اضافی از کانال خود کسب کنند.

 

استفاده از ربات ها در کمک به کسب و کار:

ربات ها می‌توانند خدمات زیادی از جمله؛ ثبت سفارش، بررسی وضعیت سفارش، پیگیری تحویل بسته و… انجام دهند. 

ربات ها نقش پشتیبانی را به خوبی می‌توانند انجام دهند چرا که به صورت۲۴ ساعته فعال هستند و در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به مخاطبان شما هستند.

 

بازاریــــابی در تـــلـگــــرام:

تمام این ویژگی ها، این پلتفرم را به بستری حرفه ای و پیشرفته برای بازاریابی و فروش تبدیل کرده است. به طور معمول مخاطبان تمایل بیشتری به عضویت در کانال های تلگرامی دارند چرا که تصور می‌کنند به اطلاعات مفیدی دست یافته اند.

اولین مرحله برای تبلیغات کسب و کار خود، آنالیز کانال هایی است که می‌خواهید تبلیغات برند شمارا انجام دهند. بررسی مواردی مانند رنج سنی مخاطبان، جنسیت مخاطبان، موضوع کانال و عوامل دیگر. 

اگر نمیدانید این کار هارا از کجا شروع کنید، می‌توانید به راحتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین کانال هارا به شما معرفی کنند.

 

مزایــای فـروش در تـــلـگـــــرام:

مخاطبان زیاد:

تلگرام حدود ۵۰ میلیون کاربر ایرانی را دارا است که هر فرد به طور میانگین در ۱۸ کانال عضویت دارد. 

هزینه پایین: 

ایجاد کانال در تلگرام رایگان است و هیچ هزینه ای ندارد و همچنین تبلیغات در کانال های دیگر هزینه بالایی ندارد

امنیت بالا: 

تلگرام از رمزگذاری سرتاسر برای محافظت از پیام های شما و ایمن نگه داشتن داده های شما استفاده می کند، که می تواند به مشتریان شما در هنگام خرید آرامش خاطر بدهد.

استفاده آسان:

تلگرام یک اپلیکیشن کاربرپسند است که به راحتی برای خریداران و فروشندگان قابل استفاده است.

مراحــل فــروش در تـــلگــــرام:

برای فروش محصولات و خدمات خود در تلگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ایجاد یک کانال تلگرام
  • افزودن محصولات یا خدمات
  • کانال خود را تبلیغ کنید
  • با مخاطبان خود تعامل داشته باشید 
  • ارائه گزینه های پرداخت
  • انجام سفارشات

نتیجه:

به طور خلاصه، تلگرام طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که می‌تواند به کسب‌وکارها در ارتباط با مشتریان در سطح شخصی، خودکارسازی فرآیندها و افزایش تلاش‌های بازاریابی خود کمک کند.

چه از طریق کانال‌ها، گروه‌ها یا چت‌های مستقیم بفروشید، مهم است که بهترین روش‌ها را برای تعامل، ارتباط و خدمات مشتری دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *