۷ راه افزایش فروش آنلاین

تصویر صفحه موبایل

خرید آنلاین:

بسیاری از افراد در چند سال گذشته و بخصوص پس از شروع همه گیری کرونا بخش اعظمی از خرید های خود را به صورت آنلاین انجام میدهند، و به همین سبب بسیاری از صاحبان کسب و کار میتوانند با استراتژی های متفاوت خود مخاطبان را به مشتریان وفادار تبدیل کنند.

چکار کنیم تا فروش آنلاین افزایش یابد؟

۱.درک مخاطب هدف:

یکی از شروط لازم برای افزایش فروش، درک مخاطب هدف است به طوریکه برای تصمیم گیری محصولات و فعالیت های بازاریابی خود، مشتریان را درک کنید.

۲.تمرکز برروی خدمات:

مشتریان برای خدمات عالی ارزش قائل هستند. طبق نظرسنجی، ۸۴ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گزارش دادند که خدمات مشتری یک عامل کلیدی در تصمیم گیری آنها برای خرید می‌باشد.

تصویر سایت فروش گاه

۳.سرعت بالا:

سرعت پاسخ دهی به سوالات مشتریان خودرا افزایش دهید.

۴.پرداخت آسان:

در حالی که فرآیند پرداخت بخشی از تجربه کاربر است، بهتر است یک راه ساده ایجاد کنید.

۵.نمایش نظرات:

در محیط رسانه های اجتماعی امروزی، نمایش دادن نظرات مشتریان و سیگنال های اعتماد آنها عملی بسیار مفید می‌باشد چراکه درک مطلوب تری از برند شما در ذهن مشتری ایجاد می کند و به طور بالقوه می تواند بر تردیدها غلبه کند.

۶.ارائه گذینه های محدود:

این تفکر که ارائه محصولات بیشتر، راهی عالی برای افزایش فروش است، درست نمی‌باشد. در واقع، در بسیاری از موارد، تنوع بیشتر در انتخاب می تواند منجر به عدم تصمیم گیری از طرف مشتری شود که به نوبه خود منجر به از دست دادن فروش می شود. اگر کسب و کار شما دارای طیف گسترده ای از محصولات است میتوانید ساختار سایت یا صفحات محصول خود را به گونه ای در نظر بگیرید که حداقل انتخاب های ممکن را به بازدیدکنندگان ارائه دهد و این امکان را کاهش دهید که بازدید کننده توسط ده ها محصول مختلف غرق شود.

۷.نمایش تصاویر باکیفیت:

سرمایه گذاری بر روی تصاویر محصول با کیفیت میتواند بر بازدیدکنندگان سایت شما تاثیر بسزایی بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *