Flywheel مدلی است که توسط HubSpot اقتباس شده است تا شتابی را که وقتی کل سازمان خود را با ارائه یک تجربه مشتری قابل توجه هماهنگ میکنید، توضیح دهد.
مزیت های flywheel:
یکی از بزرگترین و مهمترین مزیتهای استفاده از مدل فلایویل این است که به تمرکز بر افزایش سفر مشتری حتی پس از تبدیل شدن به مشتری کمک میکند.
این مدل همچنین به طور موثر علل اصطکاک در بازاریابی، فروش و خدمات را شناسایی می کند.
۵ راه برای استفاده از مدل بازاریابی فلایویل:
مرحله ۱: فعال کردن:
در مورد متقاعد کردن مشتریان احتمالی در مورد ارزش محصول یا خدمات شما است. یکی از بهترین استراتژیها برای این کار، راهاندازی یک وبسایت با تبدیل بالا برای نشان دادن تخصص شما، ارائه موارد استفاده از محصول و ارائه نکات مفید و ارزش افزوده است. راههای دیگر شامل ارائه آزمایشهای رایگان یا طرحهای با ارزش برای همیشه رایگان است.
مرحله ۲: پذیرش:
، شما در حال یافتن راههایی برای بازگرداندن کاربران جدید هستید و راه حل خود را در هنگام نیاز یا کار خاص به ذهن خود تبدیل میکنید.
راههای جدید و جالبی برای جذب مشتریان جدید بیابید و آنها را وادار کنید برای مدت بیشتری برگردند و در عین حال این احساس را ایجاد کنید که محصول شما دقیقاً همان چیزی است که آنها نیاز دارند.
مرحله ۳: ستایش
که کاربران را از حالت عادی به قهرمان یا افرادی که واقعاً از محصول(ها) و/یا خدمات(های) شما لذت می برند و مشتاق استفاده منظم از آنها هستند، تبدیل می کند.
مرحله ۴: مدافع
آخرین مرحله، در اینجا، قهرمانان شما اکنون به شما کمک میکنند تا مشتریان جدیدی را وارد کنید، به افزایش آگاهی و هدایت افراد در شبکه مستقیم خود به مرحله ارزیابی کننده کمک میکند.
این مرحله اغلب به توصیفات مشتری، بررسی ها و محتوای تولید شده توسط کاربر متکی است.
- برچسب ها:
- بازاریابی