پیام رسان های داخلی

تبلیغات روبیکا،سروش و ایتا

تبلیغات روبیکا،سروش و ایتا

تبلیغات در پیام رسان های داخلی مزیت های زیادی نسبت به مسنجرهای خارجی دارد که در این مقاله سعی داریم در این مورد بیشتر صحبت کنیم:

در سال های اخیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شدت افزایش یافته و روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. در واقع تبلیغات در شبکه های ارتباطی به قدری قدرتمند است که حتی می توان گفت جایگزین مناسبی برای تبلیغات تلیویزیونی هم می باشد. اما در بین شبکه های اجتماعی و ارتباطی هم، ما باید بهترین ها را انتخاب کنیم

اکنون در زیر می خواهیم دلایلی را به شما ذکر کنیم که شما را متقاعد می کنند که چرا باید در پیام رسان های داخلی تبلیغات کنید و این پیام رسان ها چه مزیت هایی نسبت به پیام رسان های خارجی دارند!

ترافیک به صرفه

حجم اینترنت مصرفی مسنجرهای داخلی استفاده می شود معمولا یا خیلی کم است و یا کاملا رایگان است که این برای کاربران اهمیت زیادی دارد.

اعتماد مشتریان

با توجه به تجربه های متعدد کلاهبرداری در پیام رسان های خارجی و نا امید شدن کاربران از پیگیری شکایات،مخاطب به تبلیغات مسنجر های داخلی بیشتر اعتماد می کند و بهتر برای خرید و استفاده از خدمات شما متقاعد شود

تعامل با مخاطبین

درشبکه های اجتماعی داخلی مانند روبیکا و سروش قابلیت پسندیدن وجود دارد که این یک فضای تعاملی با کاربر ایجاد می کند. و همچنین این امکان را به شما می دهد که با مشتری خود تعامل بهتری داشته باشید! شما می توانید در اکثر این پیام رسان ها، حتی به صورت تصویری هم با مشتری خود صحبت کنید که این ارزش بسیاری دارد.

سرمایه گذاری مطمئن

بـرای کسب و کارهای بـزرگی کـه در فضای مجازی حضور دارند،فعالیت در بسترهای داخلی سرمایه گذاری مطمئن و دائمی محـسوب مـی شـود از دیگـر خدمات این مجموعه اجرای تبلیغات در پیام رسان های داخلی می باشد