از ابتدا جذب مشتری جدید و جلب اعتماد آنها یکی از دغدغه های تمامی کسب و کار ها از بزرگ تا کوچک بوده است، به همین سبب ما در این مقاله چند راه را به شما پیشنهاد میکنیم تا بتوانید در بیزینستان موفق شوید
۱.به مشتریان جدید تخفیف دهید:
با ارائه تخفیفهای مقدماتی، آنها را به سمت کسبوکار خود جذب کنید، یا از تخفیفهای ویژه مانند خرید یکی بخر دوتا ببر به قیمت نیم بها یا بستهبندی هدیه رایگان برای سه خرید اول برخوردار شوید.
۲.درخواست معرفی:
هنگامی که وفاداری مشتری را به دست آوردید، از آنها درخواست کنید تا شما را به دیگران معرفی کنند.
به طور مثال شما میتوانید ایمیل هایی ارسال کنید تا مطمئن شوید مشتریان از خرید خود راضی هستند و سپس آن را با ایمیل دیگری که درخواست معرفی می کند دنبال کنید
۳.تماس با مشتریان قدیمی:
شما میتوانید مشتریان قدیمی که مدتی است با شما تعاملی نداشته اند را بازاریابی کنید.لازمه این کار ایجاد یک برنامه منظم میباشد.
۴.همکاری با مشاغل مکمل:
همکاری با کسبوکارهایی که پایگاه مشتری مشابهی دارند، اما مستقیماً رقابتی نیستند، و سپس استراتژیهایی که چگونه میتوانید برای مشتریان یکدیگر بازاریابی کنید تا کسبوکار جدید را هدایت کنید، روشی هوشمندانه برای جذب مشتریان جدید در حالی که هزینههای زیادی نمیکنید است. به عنوان مثال، اگر شما کیک های عروسی را تهیه میکنید بهتر است با مزون های لباس عروس همکاری برقرار کنید.
۵.شرکت در رویدادهای اجتماعی:
نظرسنجی ها نشان می دهد که بیشتر مردم تمایل دارند از مشاغل محلی و مستقل حمایت کنند، شما میتوانید با شرکت در رویداد هایی مانند خیریه، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید.
۶.مشوق بودن:
واکر میگوید: «مشوقها راه خوبی برای بسیاری از شرکتها هستند تا افراد را از درب عبور دهند، به شرطی که بتوانند هزینه تخفیف را جذب کنند یا آزمایشی ارائه دهند.
استراتژی برخی از کسب و کار ها به این صورت است که اگر مخاطب فرد جدیدی را معرفی کند ۱۰درصد نخفیف دریافت میکند
۷.وجود وبسایت:
محتوا صفحات وب را به روز کنید و همچنین سرعت بارگذاری صفحه را افزایش دهید
۸.صحبت بامشتری:
با مشتریان خود صحبت کنید.صحبت تلفنی با مشتریان باعث جذب اعتماد و همچنین تعامل مخاطب با بازاریاب را افزایش میدهد.
- برچسب ها:
- فروش