حتما تابه حال برایتان اتفاق افتاده است تبلیغات محصولاتی که به دنبال آن هستید و یا در گذشته بدنبال آنها بوده اید را در شبکه های اجتماعی خود ببینید.
اگر فکر میکنید این اتفاق شانسی پیش آماده، پس حتما تا انتهای این مقاله را بخوانید.
اگر شما کسب و کاری دارید و میخواهید از اینگونه تبلیغات در تبلیغات اینستاگرام و یا تبلیغات تلگرام خود استفاده کنید، حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
احساس هر مخاطب درباره تبلیغات شخصی سازی شده:
هرکدام از مخاطبان احساست مختلفی از دریافت این چنین تبلیغاتی را داشته اند.
طبق مطالعه ای که در سال ۲۰۱۷ از نحوه برخورد مخاطبان با تبلیغات شخصی سازی شده بود، نشان داد که بسیاری از افراد نگران حریم شخصی خود هستند.
در میان شرکتکنندگان، ۲۹ درصد گفتند که در صورت شخصیسازی تبلیغات احتمال خرید بیشتری خواهند داشت و ۳۱ درصد نیز گفتند که تبلیغات شخصیشده باعث وفاداری به برند میشود.
حریم شخصی مخاطبان:
همان طور که در بالا بیان کردیم، بسیاری از مخاطبان نگران اند که با اینگونه تبلیغات حریم شخصیشان از بین برود.
گاهی اوقات شخصیسازی میتواند بیش از حد به نظر برسد و برای مصرفکنندگان ترسناک یا تهاجمی باشد. به عنوان مثال، تصور کنید با دوستان خود درباره تعطیلات بعدی خود گفتگو کرده اید. روز بعد، با تبلیغی روبرو می شوید که یک استراحتگاه را تبلیغ می کند. اگرچه این توصیه ممکن است از داده های دیگر هدف گرفته شود، اما می توان به راحتی تعجب کرد که آیا فردی به یک مکالمه خصوصی گوش داده است یا خیر!
به همین سبب کمپانی ها استراتژی هایی را برای کاهش این نگرانی ها انجام داده اندبه عنوان مثال، اپل اکنون شفافیت ردیابی برنامه را ارائه می دهد که به کاربران آیفون اجازه می دهد برنامه ها را از جمع آوری اطلاعات مسدود کنند. به طور مشابه، Google به کاربران اجازه میدهد از شخصیسازی تبلیغات انصراف دهند .
تاثیرات تبلیغات شخصی سازی شده:
شخصی سازی تبلیغات به کسب و کارها این امکان را می دهد که تبلیغات را در زمان مناسب و در مقابل کاربران مناسب قرار دهند. این امر می تواند با هدف قرار دادن مخاطبانی که احتمالا علاقه بیشتری به پیشنهاد شما دارند باشد که میتواند میزان فروش و کلیک را بهبود بخشد. به نوبه خود، این استراتژی بازگشت سرمایه شما را در رابطه با تبلیغات تقویت می کند.
شخصیسازی تبلیغات به مصرفکنندگان نیز کمک میکند و به آنها کمک میکند تا با تحقیقات کمتر، سریعتر به آنچه نیاز دارند دسترسی پیدا کنند. وقتی شخصی سازی به خوبی انجام شود، می تواند رضایت و وفاداری مشتری را افزایش دهد . طبق گزارشات انجام شده است، ۹۱ درصد از مصرفکنندگان بیشتر از برندهایی خرید میکنند که توصیهها و پیشنهادات شخصی ارائه میدهند.
وقتی صحبت از شخصی سازی به میان می آید، ارائه ارزش کلیدی برای راضی نگه داشتن مشتریان و مشتریان بالقوه است. هدف شما باید بهبود تجربیات آنها باشد و از طریق تبلیغات نشان دهید که چگونه برند شما می تواند یک نقطه درد خاص را حل کند یا زندگی آنها را آسان تر کند.
نتیجه:
در دنیای کنونی میتوان تبلیغات شخصی سازی شده را یک معامله ۲سر سود نام برد چراکه از طرفی کسب و کار ها فقط برای افرادی که به آن محصول نیازدارند تبلیغات را ارسال میکنند و از طرف دیگر مخاطبان به راحتی کالای مورد نیاز خود را مییابند.