شما برای بهتر شدن فروش محصولات و خدماتتان به تبلیغات نیازمند هستید.
۳ بستر برای تبلیغات وجود دارد که ما در این مقاله به شما توضیح میدهیم و نقاط قوت و ضعف آن ها را بررسی خواهیم کرد.
رسانه رادیو:
رادیو به سیستم یا دستگاهی گفته میشود که صدا، پیام، یا در حالت کلی، یک سیگنال را به وسیله امواج رادیویی منتقل میکند.
در مقایسه با تلویزیون امکان هدف قرار دادن مخاطب ها در رادیو بیشتر است.
یکی دیگر از مزیت های رادیو این است که چون تصویری نیست حس تخیل مخاطب را فعال می کند که البته برای بعضی تبلیغات خوب نیست
تو رادیو امکان اینکه واکنش مخاطب ها نسبت به پیامتان را متوجه شوید نیست.
رسانه تلویزیون:
برای استفاده و دریافت امواج تلویزیون، به یک دستگاه به نام گیرنده تلویزیون احتیاج است. یک سیستم ارتباطی برای پخش تصویر متحرک و صداها از مسافت دور است.
این رسانه دارای reach بالاست.
تعداد مخاطبین آن بسیار زیاد است به همین دلیل پیام و تبلیغات شما به افراد زیادی منتقل می کند.
یکی از معایب آن این است که هدف مند نیست و نمیتوانید مخاطبان را براساس کار و کسب خود جدا کنید.
اینترنت:
نیکلاس کار ادعا میکند که اینترنت تفکر عمیق را که عامل خلاقیت واقعی است کاهش میدهد. او همچنین میگوید که پیوندهای فرامتن و تحریک بیش از حد، به این معنی است که مغز باید بیشتر توجهش را بر روی تصمیمات کوتاه متمرکز کند.
اینترنت در زمینه های مختلف در زندگی همه انسان ها تاثیر گذار بوده است.
تا سال۲۰۲۰ حدودا ۴.۸ میلیارد کاربر درآن فعالیت داشتند.بیش از۶۱دصد جمعیت جهان.
تبلیغات در اینترنت به دلیل این که شما میتوانید مخاطبانتان را انتخاب کنید یا حتی فیلتر کنید بستر بهتری است.
و خیلی راحت تر میتوانید نظر مخاطبان را نسبت به محصول یا خدماتتان بشناسید.
یکی دیگر از مزیت ها درتبلیغات اینترنتی دسته بندی منطقه و شهر و کشوری است.
و همچنین تنوع تبلیغات در بستر اینترنت بیشتر است.
البته در نهایت متناسب با کسب وکارتان و شناخت مخاطب هامیتوانید بستر بهتری برای خود انتخاب کنید.
بزرگ ترین بستر برای تبلیغات اینترنت است.
و در آخر پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه تبلیغی با مشاوران ما در ارتباط باشید
- برچسب ها:
- تبلیغات
به نظر من امروزه تاثیر اینترنت خیلی بیشتر از تلویزیون و رادیو هست.