فرا رسانه با ما تاپ

جدید ترین ویژگی های اینستاگرام

اگر شما هم کسب و کارتان با اینستاگرام سرو کار دارد بهتر است برای افزایش فالور های پیجتان،با ویژگی های جدی اینستاگرام آشنا شوید.

ویژگی های  جدید اینستاگرام:

۱.Story Links:

این ویژگی تنها برای افرادی که بیش از ۱۰۰۰۰ فالوور اینستاگرام داشتند فعال شده بود، اما هم اکنون شما با هر تعداد فالوئر میتوانید در استوری هایتان از لینک استفاده کنید.

برای استفاده از این قابلیت کافی است در استوری خود نماد استیکر را انتخاب کنید سپس روی استیکر “پیوند” ضربه بزنید. از اینجا URL مورد نظررا وارد کنید.

۲. Add Yours:

احتمالا این قابلیت در استوری ها به چشمتان خورده است .این چنین استوری هایی مخاطبان را به اشتراک گذاشتن یک موضوع مشترک وادار می کند.زمانی که بر روی استیکر کلیک می‌کنید، می‌توانید همه کسانی را که در موضوع مشارکت کرده‌اند، مشاهده کنید.

۳. Story Auto-Captions:

این ویژگی به طور خودکار آنچه را که شخص در یک ویدیو می گوید به متن تبدیل می کند تا کاربران بتوانند بدون صدا تماشا کنند. برای برخی از کاربران، این ویژگی در Reels نیز فعال شده است.بااین قابلیت مخاطبان بیشتری میتوانند استوری و یا پست های شما را مشاهده کنند.

۴. جمع آوری کمک های مالی:
اینستاگرام در پاسخ به تأثیر کووید-۱۹ بر اقتصاد، ویژگی جدیدی برای جمع‌آوری سرمایه اجتماعی راه‌اندازی کرده است. کاربران می توانند برای کسب و کار خود کمک های مالی جمع آوری کنند.

به خاطر داشته باشید که همه جمع آوری کنندگان ابتدا باید تایید شوند سپس، میتوانند کمک هارا جمع آوری کنند.

۵. ابزار تقویم:

اینستاگرام در نظر دارد دوره بررسی داده ها را در Instagram Insights از ۳۰ به ۶۰ روز تغییر دهد.

نتیجه:

اینستاگرام به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان تبدیل شده است. با این حال، این پلتفرم نه تنها در حال رشد است، بلکه در حال تکامل نیز می‌باشد. منطقی است که استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما نیز برای استفاده از این ویژگی های جدید باید تکامل یابد.

خروج از نسخه موبایل