فرا رسانه با ما تاپ

تبلیغ نویسی به روش P.A.S.T.O.R

معنای اولیه کلمه “pastor” چوپانی کردن است.

 

چارچوب تبلیغ نویسی P.A.S.T.O.R:

P(مشکل و درد):

شما باید کار خود را با شناسایی فردی که میخواهید پیامتان را به او برسانید،شناخت مشکلی که می خواهید حل کنید،و درد و رنجی که این مشکل ایجاد میکند،شروع کنید.

ساده ترین و موثر ترین روش برای انجام این کار،شرح مسئله با جزیئات کامل است.

هرچه دقیق تر بتوانید مشکل خواننده خود را در شرایطی که هست توصیف کنید،او بیشتر احساس می کند که شما حتما پاسخی برای این مشکل دارید.
به یاد داشته باشید شما نباید رفتارهای آنها را مورد قضاوت قرار دهید بلکه قرار از تجربه آنها را همانطور که هست توصیف کنید شما باید مخاطبان خود و آنچه به آن فکر می کنند را بشناسید.
همانطور که اسطوره تبلیغات نویسی رابرت کولیر می گویند شما باید وارد مکالمه شوید که در حال حاضر در ذهن خواننده جریان دارد
شما باید به شخص صحبت کنید و ارتباط بازه با درد ناشی از آن مشکلی ایجاد کنید
ابتدا باید خواننده خود همذات پنداری کنید و همان احساسات آنها داشته باشید.

“A”مخفف شدت بخشیدن و آرزوهاست :

دادن پیامدهای حل شدن مشکل و آرزوهایی است که آنها برای آینده دارند و این کلید اصلی فروش است.
چیزی که مردم انگیزه می دهد تا محصول شما را بخرند قبل از ترسیم تصویر بهشتیان لازم است کاری کنید که نتیجه حل شدن مشکل را کاملا تجربه کنند شما باید به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که با آن محصول نیازمندند و از همه مهمتر آنها باید راه حلی که شما ارائه می دهید را بخواهند به مشتری بالقوه خود کمک کنید تا پیامدهای واقعی نادیده گرفتن مشکل را ببینند باید آنها را از هزینه این بلاتکلیفی نگاه کنید

 

خروج از نسخه موبایل