رشد اپلیکیشنی

افزایش ممبر به صورت اد اجباری:

این روش (رشد اپلیکیشنی به صورت اد اجباری) یکی از پرسرعت ترین و مؤثر ترین روش ها در افزایش عضو کانال های تلگرامی است. افزایش ممبر اجباری در اپلیکیشن های غیر رسمی تلگرام که دارای مخاطبین زیادی نیز هستند، مورد استفاده قرار میگیرد و افراد به صورت اجباری به کانال مورد نظر اضافه می شوند. در واقع افرادی که از این اپلیکیشن ها استفاده می کنند، بدون اجازه به کانال شما اضافه خواهند شد. باید توجه داشت در روش اد اجباری ممبر تلگرام، احتمال ریزش بیشتر از روش های دیگر است، همچنین در ابتدای عضویت ممبرها، ویو و یا بازدید پست های کانال تلگرام شما کم است و به مرور زمان افزایش پیدا خواهد کرد، زیرا کاربران به مرور زمان کانالتان را بررسی می‌کنند و سپس ویو پست های شما با سرعت آهسته افزایش پیدا خواهد کرد.

ارتباط با کارشناس
افزایش ممبر به صورت اد اجباری:
افزایش ممبر اجباری هیدن تلگرام:

افزایش ممبر اجباری هیدن تلگرام:

در روش (رشد اپلیکیشنی به صورت اد اجباری هیدن) کانال مورد نـظـر برای کـاربـران (ممبرهای افزوده شده) مخفی می شود و کاربر از حضور در آن مطلع نمی گردد. نکته قابل ذکر این است که با توجه به نحوه افزوده شدن ممبر در این روش، ریزش (خروج اعضا) بسیار پایین خواهد بود و برای کانال هایی کـه بـه لحاظ کمی، تعداد ممبرها مـهـم هست،مناسب است. اگـر قصد دارید تعداد ممبرها را در کانال افزایش دهید و ریزش کمی داشته باشید، بهترین گزینه همین روش اد اجباری به روش هیدن است.

ارتباط با کارشناس

افزایش ممبر تلگرام به صورت اختیاری یا پاپ آپ:

در روش (رشد اپلیکیشنی) اد اختیاری کاربر کاملا با میل و علاقه خود وارد کانال شما خواهد شد، بنابراین احتمال اینکه کانال شما را ترک کند بسیار کم خواهد بود، از طرف دیگر با توجه به اینکه ممبر ها به خاطر علاقه به مطالب کانال شما عضو آن شده اند، بنابراین به راحتی مطالب کانال شما را با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت، بدین ترتیب اعضای کانال شما خود به خود افزایش خواهد یافت. اما روش کار به این شکل است که پیام یا نوتیفیکیشنی به صورت پاپ آپ به آنها ارسال خواهد شد و از آنها دعوت می شود تا در کانال شما عضو شوند، این روش بهترین شیوه برای جذب ممبر واقعی تلگرام برای کانال است.

ارتباط با کارشناس
افزایش ممبر تلگرام به صورت اختیاری یا پاپ آپ:
افزایش ممبر تلگرام به صورت پروکسی یا اسپانسری:

افزایش ممبر تلگرام به صورت پروکسی یا اسپانسری:

روش اد پروکسی یا همان اسپانسری که از طریق تلگرام های غیررسمی فعال می شود کانال شما به مـدت ۲ – ۳ روز بـرای تعداد ممبری کـه سفارش داده اید بـه صـورت Pin شـده در بالای کـانـال های مخاطب قرار میگیرد. در طی این روزها ممبرها امکان خارج شدن از کانال را نخواهند داشت به همین دلیل پست های کانال شما از بازدید بالایی برخوردار خواهد شد.

ارتباط با کارشناس

خرید فالوور ،لایک و ویو اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر دنیا و ایران و همینطور رنج سنی نسبتا جوان فعال در این پلتفرم، بستر مناسبی برای شروع یا رشد کسب و کار شماست. کسب و کارهای مختلفی در اینستاگرام فعالیت می کنند اما همه این کسب و کارها موفق نیستند، یکی از معیارهای موفقیت در اینستاگرام، داشتن فالوورهای واقعی، باکیفیت و فعال است که به راحتی بدست نمی آیند، از این رو تولید محتوای حرفه ای و جذب فالوور واقعی یکی از راه های موفقیت در این مسیر است. از این رو ما به شما سرویس خرید فالوور اینستاگرام را پیشنهاد می کنید

ارتباط با کارشناس
خرید فالوور ،لایک و ویو اینستاگرام

در این بخش به سوالات متداولی که توسط کاربران پرسیده می شود پاسخ داده شده است. اگر سوالی قبل از خرید دارید و پاسخ آن در بخش زیر موجود نمی باشد می توانید در تلگرام و اینستاگرام با مشاوران ما مطرح نمایید

  • چگونه میتوانیم ثبت سفارش کنیم؟

    در هر بخش با کلیک روی کلید ارتباط با کارشناس،بعد از گرفتن مشاوره میتوانید سفارش خود را ثبت کنید

  • فالوور Instagram چیست ؟

    فالوور در اینستاگرام یعنی دنبال کننده، این افراد مطالب و پست های اینستاگرام شما را دنبال و لایک می کنند.

  • چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم ؟

    یکی از استراتژی های مهم در رشد پیج اینستاگرام، افزایش فالوورهای یک پیج است، شما با داشتن فالوورهای بیشتر، زمینه را برای محبوبیت و افزایش اعتماد سایر کاربران اینستاگرام فراهم می کنید. برای افزایش فالوور شما می توانید در کنار تبلیغات نسبتا پر هزینه برای پیج اینستاگرام خودتان، از سرویس های کم هزینه تری مانند خرید فالوور اینستاگرام نیز استفاده کنید که می تواند برای بالا بردن سطح اعتماد کاربران مفید باشد

  • تفاوت فالوورر واقعی و فیک اینستاگرام چیست؟

    تفاوت در سازنده اکانتی است که شما را دنبال می کند، فالوور واقعی اینستاگرام توسط افراد واقعی ساخته و دارای فعالیت هستند اما فالور فیک اینستاگرام عموما با ربات ساخته شده اند و در صورت شناسایی توسط اینستاگرام، این اکانت ها بسته خواهند شد.

  • چرا باید از وب سایت یاباماتاپ خریداری کنیم ؟

    گروه تبلیغاتی باماتاپ به دلیل سابقه زیاد در زمینه رشد کانال های تلگرام و پیج های اینستاگرام، دارای پنل های قدرتمندی در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام است که می تواند برای شما فالوورهای باکیفیت و کم هزینه ای را ارسال کند.

  • مزایای فالوورهای شرکت باماتاپ چیست ؟

    بدون نیاز به پسورد شما، سفارش شما تکمیل می شود سفارش ها در سریع ترین زمان ممکن تکمیل خواهد شد قیمت ارزان و مناسب و…

  • آیا فالوورهای اینستاگرام ریزش دارد ؟

    بله، باتوجه به واقعی بودن فالوورها در فالوور واقعی، نسبتا ریزشی در تعداد فالوورها پس از تکمیل سفارش وجود دارد که این ریزش به دلیل سلایق مختلف و همینطور کیفیت و جذابیت مطالب پیج است. همچنین در فالوورهای ارزان قیمت اینستاگرام نیز به دلیل این که امکان دارد فالوور ها توسط اینستاگرام مسدود شوند، نسبتا ریزش بیشتر است.

  • تضمین اعلام شده در سایت شامل چیست ؟

    تعداد فالوور ها، لایک ها، ویو ها و … دقیقا طبق میزان اعلامی توسط شما به صورت تضمینی تکمیل و تحویل خواهد شد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ باماتاپ