تبلیغات اینفلوئنسری

تبلیغات اینفلوئنسری

جذب مشتریان جدید با ارائه بهترین خدمات

تبلیغات اینفلوئنسری روشی نوین و بسیار موثر در دیجیتال مارکتینگ است. در این روش برندها با افراد تاثیرگذار یا صفحاتی که طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند همکاری می‌کنند تا با استفاده از اعتبار نظرات آن‌ها در نزد مخاطبانشان، محصول یا برند خود را تبلیغ کنند. بر اساس تحقیقات، کاربران شبکه‌های اجتماعی در صورت مواجه شدن با محتوای تبلیغاتی تأثیرگذار، پنج برابر بیشتر نسبت به خرید محصول یا خدمات تبلیغ‌شده تمایل خواهند داشت. برای مثال، آمار نـشـان می‌دهـد کـه در آمـریـکـا ۴۰ درصـد افراد پـس از مشاهده‌ استفاده یـک محصول توسط اینفلوئنسر‌ها، آن را بـه صورت آنلاین تهیه کرده‌اند. در ایران هم با توجه به محبوبیت زیاد شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام (رتبه‌ی هفتم در جهان)، بسیاری از برندها از اینفلوئنسر مارکتینگ برای ساختن آگاهی از برند یا فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.

  • فرا رسانه باماتاپ
جذب مشتریان جدید با ارائه بهترین خدمات
اینفلوئنسر کیست؟

اینفلوئنسر کیست؟

اینفلوئنسر به افراد تاثیرگذار یا مشهوری گفته می‌شود که مخاطبان بسیاری در شبکه‌های اجتماعی دارند که مدام آن‌ها را دنبال می‌کنند و از نظراتشان تاثیر می‌گیرند. اینفلوئنسرها ممکن است در جهان واقعی مشهور و محبوب باشند (مثلا بازیگران)، یا این که مخاطبان خود را تماما از محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند به دست آورده باشند. در حوزه‌ی تبلیغات اینفلوئنسرها به چند دسته تقسیم می‌شوند که به شرح زیر است:

ارتباط با کارشناس

سلبریتی ها(افراد مشهور)

این افراد شهرت خود را به خاطر حرفه‌ای که در جهان واقعی دارند به دست آورده‌اند. بعضی از این افراد ممکن است در شبکه‌های اجتماعی هم در حوزه خاصی تولید محتوا کنند، برای مثال ورزشکاران. معمولا طیف مخاطبان این افراد گسترده و متنوع است و همکاری اینفلوئنسری با آن‌ها در کمپین‌های برندآگاهی یا تبلیغ محصولات عمومی مناسب است.

ارتباط با کارشناس
سلبریتی ها(افراد مشهور)
واینرها

واینرها

واینرها افرادی هستند که در شبکه‌های اجتماعی ویدیوهای سرگرم‌کننده منتشر می‌کنند و به نوعی کمدین یا بازیگران دنیای مجازی به حساب می‌آیند. معمولا مخاطبانشان علاقه‌ی زیادی به آن‌ها دارند و پای صحبت‌هایشان می‌نشینند، بنابراین آن‌ها می‌توانند پیام برند را به طور کامل به گوش مخاطبان خود برسانند.

ارتباط با کارشناس

بلاگرها

بلاگرها معمولا بیشتر دست به تولید محتوای متنی در حوزه‌های خاص می‌زنند و مخاطبانشان از آن‌ها انتظار نقد و بررسی تخصصی دارند. برای مثال بلاگرهای حوزه‌ سفر و گردشگری به شهرها و مناطق توریستی سر می‌زنند و نظر و تجربیاتشان را با مخاطبانشان به اشتراک می‌گذارند. بلاگرها به خوبی می‌توانند در کمپین‌های اینفلوئنسری در مورد ویژگی‌های خاص و روش استفاده از محصولات توضیح بدهند و مزایا/معایب آن را بگویند.

ارتباط با کارشناس
بلاگرها
میکرو اینفلوئنسر ها

میکرو اینفلوئنسر ها

این افراد اینفلوئنسرهایی هستند که حدود ۲ تا ۵۰ هزار فالوور دارند و در یک حوزه‌ی خاص، علاقه‌ مشخص و یا بازار کوچک دست به تولید و انتشار محتوا می‌زنند. به دلیل این که جامعه مخاطبان میکرو اینفلوئنسرها کوچکتر و تخصصی‌تر است، معمولا ارتباط نزدیک‌تری با فالوورهایشان دارند و تاثیرگذاری نظرشان بر آن‌ها بیشتر است.

ارتباط با کارشناس

در این بخش به سوالات متداولی که توسط کاربران پرسیده می شود پاسخ داده شده است. اگر سوالی قبل از خرید دارید و پاسخ آن در بخش زیر موجود نمی باشد می توانید در تلگرام و اینستاگرام با مشاوران ما مطرح نمایید

سوالات متداول اینستاگرام