۷ شغل برتر در حوزه تبلیغات+وظایـــــف آنها

اگر شما هم به حوزه تبلیغات علاقه مند هستید و قصد دارید با مشاغل این حوزه آشنایی پیدا کنید توصیه می کنیم حتما این مقاله را تا آخر بخوانید.

۷تا از مشاغل تبلیغاتی:

۱.برنامه ریز:

یک برنامه ریز، رویدادها را سازماندهی می کند و اغلب در نقش اداری خدمت می کند و با چندین کارمند و یا پیمانکار همکاری می کند.

۲.عکاس:

درک اصول تبلیغات به عکاس این فرصت را میدهد تا عکس‌هایی بگیرد که شرکت‌ بتواند در مواد تبلیغاتی خود استفاده کنند.

۳.تدوین گر فیلم:

یک ویرایشگر ویدئو ممکن است با یک کارگردان یا تهیه کننده کار کند، یا ممکن است بر تصمیمات ویرایش در یک پروژه کنترل داشته باشد.

تولید محتوای آنها شامل جمله تبلیغات کوتاه، تبلیغات اطلاعاتی و محتوای رسانه های اجتماعی باشد

۴.کپی رایتر:

 کپی رایتر یک متخصص نویسندگی است که محتوای نوشتاری جذابی را برای یک کارفرما ایجاد می کند. یک کپی رایتر ممکن است برای کارفرمای خود مطالب نوشته شده را برای اهداف مختلف، از جمله محتوای وب، اسناد داخلی و کپی تبلیغاتی، فراهم کند. کپی رایتر مسئول نوشتن محتوایی است که اهداف تعیین شده ای را که توسط سرپرست یا مشتری به آنها ارائه می شود، برآورده می کند، در حالی که به اهداف شمارش کلمات و سایر مشخصات مورد توافق دست می یابد.

۵.مدیر کمپین:

مدیر کمپین، رهبر استراتژیک یک کمپین سیاسی است. مدیر کمپین مسئول تصمیم گیری کمپین در بسیاری از زمینه ها از جمله حضور عمومی، تبلیغات چاپی و ویدئویی، حضور آنلاین و روابط عمومی است. 

۶. مدیر هنری:

 مدیر هنری اغلب مسئول انتخاب رویکرد سبک در تولید و تأیید هر طرحی قبل از اجرا است. یک مدیر هنری ممکن است در داخل یک ساختار ارائه شده توسط دستورالعمل های برندسازی شرکت یا کمپین کار کند تا طرح ها را در خدمت اهداف کلی شرکت نگه دارد.

۷.استراتژیست تبلیغاتی:

وظیفه آنها تجزیه و تحلیل استراتژی های تبلیغاتی رقبا برای شناسایی مخاطبان می باشد.

یک دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *