کلمات معجزه گر در فروش

کلمات نقش مهمی در روند فروش دارند، قطعا بزرگ ترین هدف تمامی فروشنده ها افزایش فروش می‌باشد. 

فقط با استفاده از چند کلمه در جای مناسب می‌توانید به راحتی در تبلیغات اینستاگرام و همچنین تبلیغات تلگرام موفق شوید.

برای بهتر شدن فروش چه کلماتی باید استفاده کرد؟

چند نمونه کلمات تاثیر گذار در فروش هستند که ما در این مقاله به شما معرفی کرده ایم تا از فروش نتیجه بهتری دریافت کنید. 

۱.رایگان:

قدرت کلمه رایگان به شدت بالاست. رایگان به این معنا نیست که تمام محصول را به صورت رایگان در اختیار مخاطب قرار دهید، فقط کافی است بخشی از خدمات را به صورت رایگان در اختیار مخاطب قرار دهید.

اهمیتی ندارد که چقدر کوچک باشد، شما با این کار توجه زیادی به محصول یا خدماتتان جلب خواهید کرد.

به عنوان مثال اگر محصولی برای ارسال به سراسر کشور دارید می‌توانید هزینه ارسال را رایگان درنظر بگیرید و یا اگر فروش دوره آموزشی دارید می‌توانید پشتیبانی رایگان داشته باشید.

۲.هدیه دادن:

هدیه هم مانند کلمه رایگان می باشد اما تاثیر آن کمی متفاوت است.

زمانی که شما درباره هدیه صحبت می‌کنید ,مخاطب احساس ارزشمندی و صمیمیت می‌کند و راحت تر به شما و کسب و کارتان اعتماد می‌کند.

۳.انحصاری:

استفاده از کلمات انحصاری حس متمایز بودن را بین افراد به وجود می آورد و از آنجایی که همه افراد متمایز بودن را دوست دارند پس برای فروش به دنبال کلماتی باشید که تمایز و انحصار را به مشتری القا کند.

 کلماتی مانند (برای نخستین بار، برای افراد دعوت شده و…) کلمات کلیدی در فروش محسوب می‌شوند.

۴.محدوده زمانی:

زمانی که برای یک محصول یا دوره آموزشی از کلمه محدود استفاده می‌کنید باعث تحریک مخاطب می‌شود واین تحریک باعث سرعت بالا در خرید می‌شود.

مثلا از کلمه محدود می‌توانید در جملات (زمان محدودی برای شرکت در این دوره آموزشی می باشد) یا (فقط تعداد محدودی می‌توانند در این دوره شرکت کنند) استفاده کنید.

۵.پس انداز کردن:

با استفاده از کلمه پس انداز می‌توانید به مخاطب خود این اطمینان را بدهید که با خرید محصول شما چقدر از نظر هزینه می‌توانند صرفه جویی کنند، زیرا محصولتان کیفیت خوبی دارد و لازم نیست هر بار یک محصول جدید را خریداری کند.

۶.گارانتی:

اگر چندین برند را بررسی کنید حتما کلمه گارانتی را در بیشتر آنها دیده اید. به کار بردن این کلمه به شدت استرس خرید را برای مخاطب کم می کند.

.برای تقویت و موثربودن بیشتر این کلمه می‌توانید توضیح دهید که گارانتی شما چیست و چه چیزهایی را تضمین می‌کند.

۷.درصد تخفیف:

برای گذاشتن تخفیف حتما میزان آن‌را مشخص کنید، مثلا به ازای هر خرید ۲۰% تخفیف بگیرید. ارائه ارقام دقیق به مخاطب حس اطمینان را ایجاد می‌کند، چراکه مشتری دقیقاً می‌داند چه چیزی به دست خواهد آورد. 

۸.جدیدترین:

جدیدترین یکی از کلمات جادویی برای فروش است که شوق زیادی را برای مخاطب به همراه می آورد.

مثلا جدید ترین مدل گوشی برندx ،جدیدترین ماشین و… .

۹.زیرا:

به کار بردن دلیل در تبلیغات یکی از بهترین تاثیرات را خواهد داشت زیرا مغز انسان علاقه دارد دلیل هر چیزی را بداند.

۱۰.بهترین:

کلمه بهترین تاثیری زیادی به همراه خواهد داشت، البته نباید از این کلمه برای فریب مخاطبان استفاده کنید.

شما باید تلاش کنید در زمینه خودتان بهترین باشید تا بتوانید از این کلمه استفاده کنید.

۱۱.بررسی و مقایسه:

می‌توانید محصول خود را با محصولات مشابه برندهای دیگر از نظر قیمت، راحتی، کیفیت و… مقایسه و بررسی کنید.

نتیجه: می‌بینید که به همین سادگی استفاده از چند واژه در تبلیغات می تواند بازخورد تبلیغات شما را به طرز چشمگیری افزایش داده و شما را چندین گام از سایر رقبا پیش بیندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *