چطور در دایرکت محصولاتمان را بهتربفروشیم؟

فروش و رازهای آن در دایرکت

اگر شما پیجی در اینستاگرام دارید که محصولی را در پیج به فروش میرسانید احتمالا به این مشکل برخورد کرده اید که فروش محصولتان پایین است پس بهتر است مطالب زیر را بخوانید تا بتوانید فروشتان را بهبود دهید

اگر دایرکت دارید ولی خریدار ندارید باید چند نکته را رعایت کنید

چطور میتوان مخاطب را به خریدار تبدیل کرد؟

۱.علاقه مند و مشتاق به فروش : باید اول از همه خودتان را مشتاق به فروش نشان دهید.چراکه این احساس سری است و مشتری میتواند حس کند.

۲.ارزش کالا باید حس شود: ارزش کالا وخدمات باید حس شود مثلا اگر از محصول شما خریداری میکند چه چیزی نصیبش میشود یا مثلا اگرمحصول شمارا بپوشد خوش تیپ تر دیده میشود.

۳.ایمان و اعتقاد مشتری: برای خرید کردن حتما اول از همه باید مطمئن شود که محصول به دستش میرسد. وبرای اطمینان حتما باید در همان مدت زمان که گفته شده محصول را به مشتری تحویل دهید.

۴.ایمان به محصول: اول از همه خودتان باید به محصولتان ایمان داشته باشید تا بتوانید محصول را بفروشید.

۵.صبر و امید: قرار نیست که هرکسی می آید دایرکت حتما از شما خرید کند;حداقل چیزی که ما از هر دایرکت بدست می آوریم تجربه است.

و از این تجربه میتوانیم در فروش های بعد استفاده کنیم.

فروش

راه های دیگر نیز وجود دارد:

راز های فروش در دایرکت چیست؟

  • پیام آماده ممنوع: زمانی که شما مطلب آماده ای را برای همه میفرستید هیچ وقت نمی توانید ارتباط خوب با مشتری برقرار کنید پس هیچ وقت معامله برقرار نمشود.
  • سریع قیمت دادن ممنوع: نباید سریع قیمت را به مشتری اعلام کنید قبل اعلام قیمت , اول باید در مورد کیفیت و ارزش محصول با مشتری صحبت کنید سپس قیمت را اعلام کنید.
  • بااسم کوچک صدا کردن: اگر میتوانید مشتری را با اسم کوچک صدا کنید.این کار به مشتری حس بهتری میدهد و اعتمادبیشتری به شما و محصولتان میکند.
  • ویس دادن: شاید برای ویس دادن صدایتان برای خودتان آزار دهنده باشد ولی استفاده از ویس در دایرکت  برای فروش بسیار موثر است.

نکته آخر:برای فروش یک اصل وجود دارد:اول فکر میفروشیم بعد محصول را یعنی:

-فکر خرید یک محصول

-فکر ارزش پیدا کردن بااون محصول

-فکر رفع نیاز کردن مشتری بااون محصول

پس اگر می خواهید فروش خوبی داشته باشید باید به این اصل دقت کنید.

یک دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *