نباید های پیام های تبلیغاتی

امروزه به دلیل افزایش بیش از حد فروشگاه ها و شرکت ها در تمامی کسب و کارها، برای افزایش فروش خود باید تبلیغات داشته باشید اما؛ نه هرگونه تبلیغاتی!

تبلیغات باید منحصر به فرد و البته خلاقانه باشند.

نمونه هایی از الگوهای تبلیغاتی:

۱.ایجاد مسابقه:

به مشتریان اطلاع دهید که در حال برگزاری مسابقه هستید و در عین حال به مشتریان اجازه دهید از طریق ارسال متن وارد مسابقه شوند.

مثال:”برای شرکت در جایزه نقدی ۱۴۰۱ سکه طلا، کد برروی محصول را به ۱۰۰۰۲ پیامک کنید.”

۲.آگاه کردن مشتریان از تغییرات مهم:

این روش برای مشاغلی مانند خطوط هوایی مفید است زیرا اطلاعاتی مانند تاخیر پرواز باید در اسرع وقت به مشتریان منتقل شود.

 مثال: “وضعیت پرواز شما تغییر کرده است. برای اطلاع از آخرین تغییرات پرواز خود، لینک زیر را دنبال کنید .”

۳.تبلیغات داستانی:

“تبلیغات داستانی در واقع علمیه که تلاش میکنه محتوایی خلق کنه که مخاطب میتونه باهاش ارتباط خوبی برقرار کنه و در خاطرش موندگار بشه یا به عبارت دیگه علم برانگیختن و تحریک کردن احساسات مختلف مخاطبه.منبع:ویرگول

۴.ارسال تصویر محصولات:

می‌توانید تصویر محصولات جدید خود را برای مشتریان ارسال کنید، این کار باعث یادآوری فروشگاه شما در ذهن مخاطبان خواهد شد. 

۵.تبلیغات جدید:

زمانی که محصول جدیدی برای ارائه دارید به مشتریان اطلاع دهید.

مثال:”فصل جدید و با طعم جدید آغاز کن”

از چه چیزی در پیام های تبلیغاتی باید اجتناب کنیم؟

۱.بمباران پیام های تبلیغاتی:

از ارسال پیام های غیر ضروری دوری کنید، لازم نیست تمامی محصولات خود را درپیام های مختلف به مشتریان معرفی کنید.

۲.نامفهوم بودن:

متن پیامک خود را آنقدر کوتاه نکنید تا جایی که نامفهوم شود، متن باید به گونه ای باشد که با مشتری به طور صریح و شفاف ارتباط برقرار کند.

۳.شناسایی بازار هدف اشتباه:

هرچقدر هم تبلیغاتتان خلاقانه باشد، اگر جامعه هدف اشتباهی انتخاب کرده باشید، تبلیغاتتان کاملا بی ارزش خواهد شد و همچنین بازخورد مثبتی نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *