بازاریابی رویداد

event marketing

بازاریابی رویداد، یک استراتژی تبلیغاتی است که برندها می‌توانند از آن استفاده کنند. هر برندی با توجه به نیاز های خود می‌تواند با یک هدف متفاوت، رویداد را برنامه ریزی کند. 

اگر شما قصد برنامه ریزی برای رویداد (ایونت) را دارید اما هنوز نمی‌دانید الویت های خود را چگونه در برنامه قرار دهید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

بازاریابی رویداد چیست؟

بازاریابی رویداد و یا همان ایونت مارکتینگ، نوعی استراتژی است که کسب و کارها کنفرانس ها و یا سمینار هایی برای مطرح کردن برند خود و ایجاد اعتماد بیشتر تشکیل می‌دهند.

 چه اطلاعاتی را باید قبل رویداد بازاریابی کرد؟

به طور یقین، قبل از هر رویدادی باید بدانید چه اطلاعات و و محتوایی را باید از اشخاصی که در ایونت حضور دارند لازم دارید.

علاوه بر اطلاعات اشخاص، شما نیز لازم است که درباره ایونت به آنها قبل از برگزاری اطلاعاتی از قبیل؛ موضوع ایونت، در پایان ایونت به چه چیزی خواهند رسید و… بدهید.

شاید بیشترین سوال بعد از موضوع ایونت، محل برگزاری آن است سپس، برنامه رویداد خود را، مانند سخنرانان کلیدی، جلسات کارگاه، بخش‌های سرگرمی، و زمان‌های جمع‌آوری و شبکه‌سازی، تحقیق و ترسیم کنید.

چگونه در طول رویداد تبلیغ و بازاریابی خواهید کرد ؟

اکثر شرکت‌ها از رسانه‌های اجتماعی برای تعامل با مردم در حین برگزاری رویدادشان استفاده می‌کنند. ۷۳ درصد از کسب و کارها از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ رویدادها و ویژگی های خاص در طول رویداد، ۵۵ درصد برای ارسال عکس و ۳۵ درصد از آن برای تقویت اعلان های محصول استفاده می کنند.بهتر است در طول ایونت، لایو خود را در اینستاگرام بگذارید تا مخاطبان بیشتری از برنامه های شما آگاه شوند.

 

مزایای بازاریابی رویدادی:

اینگونه ایونت ها فرصت‌های کسب‌وکار و درآمد جدیدی ایجاد می‌کنند. به‌عنوان میزبان رویداد، فرآیند ثبت‌نام به تنهایی فهرستی از افرادی را ایجاد می‌کند که از قبل به محصول، صنعت شما علاقه‌مند هستند یا حداقل در جمعیت هدف شما قرار دارند. اگر در یک رویداد شرکت می‌کنید یا از آن حمایت مالی می‌کنید، می‌توانید از طریق فهرست ایمیل، پیشنهادات نمایشی، یا با اجرای یک مسابقه، سرنخ‌ها را جمع‌آوری کنید.

نتیجه:

اینگونه بازاریابی می‌تواند هزینه ای برای شما داشته باشد، اما به طور یقین نتیجه عالی برای کسب و کارتان و همچنین نام برندتان خواهد داشت.

اما اگر توانایی پرداخت هزینه برای برگزاری ایونت را ندارید می‌توانید اسپانسر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *