چکارکنیم تا اعتماد مشتری رابدست آوریم؟

تعامل بامشتری

اعتماد مشتری، یکی دیگر از کارهایی است که باید انجام دهید تا بتوانید کسب و کارتان را بهتر کنید.

برای این که بتوانید اعتماد آنها را جلب کنید باید کار های متفاوتی انجام بدهید.

راه های جلب اعتماد:

پاسخ کامل:

سعی کنید چه داخل چت و چه درتماس تلفنی جواب مشتری را به صورت کامل بدید و تمام سوال ها را کامل پاسخ دهید.

و حتی می توانید فیلم یا عکس مجزا برای مشتری ارسال کنید.

رضایت مشتری:

مصاحبه با مشتری هایی که از محصولاتتان راضی بودند و انتشار پیام های رضایت آمیز آنها باعث اعتماد مخاطبان به شما و کسب وکارتان خواهد شد و درنتیجه فروشتان افزایش پیدا خواهد کرد.

درگاه  پرداخت:

از درگاه پرداخت آنلاین معتبر استفاده کنید.مانند” زرین پال“،” آیدی پی“،”پیپینگ ” و…

این طوری خیال مشتری از هزینه ای که پرداخت می کند راحت می شود.

تماس:

با قرار دادن شماره تماس و پاسخ به موقع مشتریان خیالشان را بابت خیلی از مسائل راحت کنید.

از این کار شما مشتری متوجه می شود که شما واقعی هستید و با کسب و کارتان کلاه برداری نمی خواهید انجام دهید.درنتیجه مشتری راحت تر میتواند اعتماد کند.

اعتماد مشتری

تضمین محصول (گارانتی) به منظور اطمینان مشتری:

شما باید به مشتری این اطمینان را بدهید که در صورت راضی نبودن از خرید،هزینه محصول به صورت کامل عودت داده می شود.

فعالیت در شبکه های اجتماعی :

اگر در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام فعالیت پررنگی داشته باشید اعتبار خود را میتوانید افزایش دهید و همچنین فروشتان افزایش پیدا خواهد کرد.

 

سخن آخر: و درآخر یادتان باشد که اول از همه خودتان باید به محصولتان اعتماد داشته باشید و بتوانید به خوبی درمورد محصول صحبت کنید تا بتوانید دیگران را متقاعد کنید که محصولتان مورد رضایتشان قرار خواهد گرفت.

یک دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *