فرا رسانه با ما تاپ

۵ حرکت ممنوع در فروش⛔

5حرکت ممنوع در فروش

کلمات ممنوعه در فروش، لیستی از لغاتی هستند که اگر فروشندگان در مکالماتشان با مخاطبان استفاده کنند فروششان قطع می‌شود و مخاطب را منصرف از ادامه روند خرید می‌کنند.

اگر شما کارشناس فروش هستید  و یا می‌خواهید فروشتان را افزایش دهید حتما تا انتهای مقاله را بخوانید و کلماتی که می‌گوییم را استفاده نکنید.

کارشناسان فروش ما می‌توانند به شما کمک کنند تا در تبلیغات تلگرام و یا در تبلیغات اینستاگرام بهترین و کوتاه ترین مسیر موفقیت را طی کنید.

کلمات ممنوع در مذاکرات و فروش:

امید:

کلمه “امید” شما را ضعیف نشان می‌دهد. به طور مثال اگر کسب و کار شما در زمینه ساخت و ساز است نباید جمله”امیدوارم بتوانیم خانه شما را در اسرع وقت به فروش برسانیم ” را استفاده کنید.

می‌توانید جایگزین آن به وضوح بیان کنید چه توانایی هایی دارید و چه می‌خواهید انجام دهید.

 

 سعی کنید:

به طور معمول مردم زمانی از کلمه “سعی می‌کنم” استفاده می‌کنند که مطمئن به انجام آن کار نیستند.

به طور مثال، سعی ‌میکنم وسیله شما را تا شنبه تعمیر کنم.

 

اگر:

استفاده از واژه “اگر” شما را ضعیف و با اعتماد بنفس پایین نشان می‌دهد می‌توانیدبه جای واژه “اگر” از کلمه “وقتی” استفاده کنید، تا تاثیر بهتری بر روی مخاطب بگذارید. 

 

صحبت بیش از حد:

فلچر هشدار داد، اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در طول مذاکره دست بالا را دارید، زیاد از آن سوء استفاده نکنید. عواقب مذاکره بیش از حد را در نظر بگیرید: ممکن است به آنچه می خواهید برسید، اما به چه قیمتی؟

با مذاکرات طولانی با مخاطب، مشتری را از خود و از کسب و کارتان ناامید و خسته می‌کنید.

 

تحقیرمحصولات و خدمات:

اگر نکات منفی زیادی را در مذاکرات خود وارد کنید، مشتریان را می ترسانید. به عنوان مثال، اگر بسته های کابل می فروشید و مشتری اظهار می کند که قیمت آن بالاتر از حد انتظار است، بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با آنها موافقت کنید.

اگر مشتری توجه خود را به شما معطوف کند، احتمالاً از شما می خواهد که او را متقاعد کنید که خدمات و محصولات شما را بخرد. با این حال، با موافقت با هزینه‌های بیش از حد بسته، به سادگی تأیید می‌کنید که این سرویس ارزش پول را ندارد.

در عوض، با اذعان به نگرانی های آنها و ارائه زمینه بیشتر، با این استدلال مقابله کنید. امتحان کنید: «ممکن است زیاد به نظر برسد، اما با همه کانال‌هایی که دریافت می‌کنید، ما در حال از دست دادن پول هستیم» یا «بله، برخی از مشتریان این را می‌گویند، اما ما تخفیف انبوهی ارائه می‌کنیم که آن را بسیار مقرون به صرفه‌تر از آن می‌کند. به نظر می رسد.” احترام گذاشتن به نگرانی های مشتری و محصول یا خدمات خود، شما را در نور بسیار بهتری نشان می دهد که در نهایت اعتماد مشتری را افزایش می دهد.

نتیجه:

۵ کلمه ای که در بالا درباره آن صحبت کردیم را بهتر است در مکالماتتان رعایت کنید، تا روز به روز فروشنده بهتری شوید و فروشتان را افزایش دهید. 

خروج از نسخه موبایل