چه زمانی نباید تخفیف دهیم+راه های صحیح تخفیف?

تخفیف

تخفیف دادن در بیزینس،فروشتان را افزایش میدهد البته نه هرگونه تخفیفی!

چگونه به مشتری تخفیف بدهیم؟

  •  اول:

در خرید اول می تواند تاثیر زیادی بر روی مشتری بگذارد و باعث فروش مجدد شود.

سعی کنید هر چند کم در خرید اول هزینه را کاهش دهید.

  •  پله ای:

درصد تخفیفتان را با میزان قیمت محصول تنظیم کنید.به طور مثال برای یک کالای ۱۰۰ هزارتومانی ۱۰درصد از هزینه را کسر کنید، برای کالای ۲۰۰هزار تومانی ۱۵ درصد.

  •  حجمی:

کف قیمت تایید کنید و اگر خرید مشتری آن قیمت را رد کرد میتوانید تخفیف بزرگ بدهید.

مثلا خرید های بالا ۳۰۰ هزارتومان ۳۰ درصد قیمت را کاهش دهید.

تخفیف های نقدی سود آور نیستند بلکه در دراز مدت باعث عادت در بین مشتریان و فروشندگان مجموعه می‌شود.

  • پیشنهاد ویژه:

پیشنهادتان را محدود کنید؛تخفیفی که برای محصول خود می گذارید برای افراد محدود و یا در زمان کوتاه باشد.به طور مثال روز های خاصی از ماه را میتوانید اجناس را آف بزنید.

تخفیف

  • برای مشتریان ثابت:

شرایط خاصی را برای مشتریانی در نظر بگیرید که تعداد بار زیادی از شما خرید کرده اند

میتوانید برای مشتریان ثابتتان هدیه در نظر بگیرید.

  • ترکیبی:

میتوانید برای خرید های بیشتر از۵۰۰ هزار تومان ارسال رایگان در نظر بگیرید و یا یک کالا تا مبلغ ۵۰ هزار تومان به انتخاب خودشان دریافت کنند.

نکته نهایی:

فراموش نکنید تخفیف شرایط خاصی دارد و برای هرگونه کسب و کاری و هر نوع فروشی مناسب نیست و باید با مشاور خوب در این باره صحبت کنید.

برای مشاوره در امر فروش و تبلیغات با کارشناسان ما در ارتباط باشید

         با ما تاپ باشیدآژانس دیجیتال مارکتینگ باماتاپ

2 دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *