فرا رسانه با ما تاپ

ویژگی یک تبلیغ خوب+هرم آگهی?

تبلیغ

تبلیغ یکی از موثرترین روش ها برای معرفی محصولات به مشتریان است.

چند نکته درباره انواع تبلیغ:

تبلیغتان باید دارای سناریو جذاب و یک هدف مشخص باشد.

تبلیغ بی هدف که فقط محصولتان را خشک و خالی معرفی کنید هیچ فایده ای ندارد  و حتی کسی تبلیغتان رو تا اخر نمی بیند.?

موزیک جذاب و ترند میتواند تا ۷۰ درصد روی جذابیتِ تبلیغ، تاثیر بگذارد و آنرا از یکنواختی در بیاورد.

اگر کمی در زمینه تدوین کار کنید و موزیک و تصویر را باهم هماهنگ کنید میتواند خیلی تاثیر گذار باشد.

سعی کنید تبلیغتان از لحاظ بصری جذاب باشد و مشتری را خسته نکنید.

برای ضبط ویدئو از فیلتر های اینستاگرام نیز میتوانید استفاده کنید (از افراد متخصص کمک بگیرید)

با تکرار کمپین های تبلیغاتی برند شما در ذهن مخاطبین ماندگار می شود.

این تکرار کمپینِ تبلیغاتی، یک تصویر ثابت از محصول در ذهن مخاطب ایجاد خواهد کرد.

در تبلیغات ایرانسل از عبارت “با یک تغییر بزرگ زندگی کنید” به عنوان شعار تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. این شعارها دارای ارزش و تاثیر گذاری خاصی هستند. البته این ارزش و تاثیر گذاری می تواند از طریق تصاویر موجود در تبلیغ نیز بیان شود.

هرم آگهی چیست؟

هرم آگهی شامل ۵ مرحله است:جلب توجه، جلب علاقه، باورپذیری، اشتیاق و اقدام تشکیل شده است.

 

       ۱.جلب توجه یاAwareness:

در این مرحله شما به دنبال دیده شدن هستید.

جلب توجه ممکن است با استفاده از رنگ و تصویر و یا در محتوای کلامی اتفاق بیافتد.

       ۲.جذب علاقه یا Interest: 

محصول/خدمات را طوری به مخاطبان معرفی کنید که گیرنده پیام، ارتباط آن را با خودش درک کند.

به طور کلی با ایجاد علاقه مدت زمان بیشتری در ذهن مخاطب باقی می‌مانید.

       ۳.باور پذیری یا Credibility: 

با استفاده از گزارش ها و یا تاییدیه های معتبر می توانید برند خودتان را در بین مخاطبان باورپذیر کنید.

     ۴.اشتیاق یا Desire: 

در این مرحله با نشان دادن کاربرد و تاثیر مثبت استفاده از محصول یا خدمات، در مشتری شور و شوق خرید یا تلاش برای بیشتر دانستن ایجاد کنید.

       ۵.اقدام یا Action: 

این بخش، هدف نهایی از طراحی تبلیغات می باشد.حواستان باشد هیچ وقت از این مرحله شروع نکنید!

                                                                                      تبلیغ شامپو Pantene

کلام آخر:

بهتر است برای تبلیغات با افراد متخصص مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید چرا که موضوع خاص و تخصصی است و همان قدر که میتواند فروشتان را بالا ببرد ممکن است کسب و کارتان را زمین بزند.

 

برای اجرای کمپین های تبلیغاتی و مشاوره در زمینه تبلیغات با کارشناسان ما در ارتباط باشید”آژانس دیجیتال مارکتینگ باماتاپ

خروج از نسخه موبایل