فرا رسانه با ما تاپ

تبلیغات cpm چیست+مفاهیم رایج در آن

تبلیغات نمایشی یا همان cost per mile یکی دیگر از انواع تبلیغات در فضامجازی است.این تبلیغات به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید و یا کلیک مقداری هزینه پرداخت می شود.

مزایای تبلیغات نمایشی؟

با توجه به هزینه ای که پرداخت می شود نتیجه خوبی به همراه دارد.

بدلیل اینکه برای پرداخت هزینه باید تعداد بازدیدها حداقل به ۱۰۰۰ بازدید برسد!

در تبلیغات cpm مهمترین هدف، نمایش تبلیغ و صفحه مورد نظر به مخاطبان است که این کار افزایش آگاهی از برند را برای مخاطبان در پی خواهد داشت و در نتیجه آن،اطمینان صاحبان مشاغل از نمایش تبلیغاتشان می باشد.

یکی از اصلی ترین مزایای تبلیغات نمایشی مطمئن بودن آن است زمانی یک تبلیغ ارزشمند است که توسط مخاطبان دیده شود و یا کلیک خورده شود.

نقاط ضعف تبلیغات cpm؟

گاهی کم تر از حد انتظار تبلیغات شما بازدید دارد البته این کاملا به هدف شما بستگی دارد شما باید برای تبلیغات، سایت های تبلیغاتی را بدرستی انتخاب کنید تا بتوانید بیشترین بازده را داشته باشید.

یکی از نقاط ضعف؛تعداد نمایش آن است چرا که میتوان با استفاده از ربات تعداد بازدید ها را افزایش داد.

مفاهیم رایج در تبلیغات نمایشی:

RPM:در واقع میزان درآمد به ازای هر۱۰۰۰ بازدید تبلیغ می گویند

CTR: نرخ کلیک بر روی لینک یک تبلیغ نسبت به تعداد کل بازدیدهای آن تبلیغ CTR می گویند.

eCPM :به هزینه به ازای بازدید موثر گفته می شود.اگر به ازای هزینه‌ی هر کلیک به هر فرد بخواهید ببینید میزان بازخورد و اثربخشی واقعی چقدر بوده است، eCPM به کمکتان می‌آید.

نتیجه نهایی:تبلیغات cpm یکی از به صرفه ترین انواع تبلیغات می باشد
چرا که دراین تبلیغات پرداخت با توجه به نتیجه تبلیغات انجام می شود و هدر رفتن هزینه بسیار کم می باشد

برای مشاوره کمپین های cpm اینستاگرام و تلگرام با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

      با ما تاپ باشید”آژانس دیجیتال مارکتینگ باماتاپ

خروج از نسخه موبایل