تاثیر تبلیغات ویدئویی در فروش

تبلیغات ویدئویی:

یکی از انواع تبلیغات که بسیار در بین برند ها و همچنین مخاطبین محبوب شده است تبلیغات ویدئویی است.

” به زبان ساده، به هر نوع رساندن پیام به مخاطب، تبلیغات گفته می‌شود. وقتی همین پیام را در قالب یک ویدیو به مخاطب خودمان برسانیم، تبلیغات ویدیویی را انجام داده‌ایم.منبع:دیجیتالینگ

تبلیغات ویدئویی در فروش:

به گفته اندرو کلر، مدیر خلاقیت جهانی در فیس بوک، هر فرد به طور متوسط ​​هر روز ۳۰۰ فوت (معادل ارتفاع مجسمه آزادی) از محتوای تلفن همراه را مرور می کند.

با استفاده از ویدئو، کسب‌وکارها شانس بیشتری برای افزایش تعامل دارند، زیرا کاربران نمی‌توانند داستان کامل را تا زمانی که ویدیو را به‌طور کامل مشاهده کنند، پردازش کنند و همین امر باعث می‌شود که آنها بیشتر از قبل درگیر شوند.

بلندگو وسط مانیتور

البته برای ساخت و انتشار هر ویدئو باید چندین نکته را رعایت کرد:

یکی از آن نکات مخاطب هدف می‌باشد.

به عنوان مثال، یک برند زیبایی ممکن است از ویدئوهای کوتاه در اینستاگرام برای معرفی محصولات جدید خود استفاده کند. در همین حال، یک کسب و کار متمرکز بر فناوری ممکن است با ویدیوهای آموزشی طولانی مدت، بررسی محصول را در YouTube عملکرد بهتری داشته باشد.

عامل دیگه ای که باید درنظر بگیرید بودجه شما و اطمینان از همسویی آن ویدئو با اهداف شما است.

مزیت تبلیغات ویدئویی:

فهمیدن اینکه چرا محتوای ویدیویی این روزها بسیار محبوب شده است کار چندان سختی نیست.

ویدیوهای معرفی محصول، برای افزایش فروش و درآمد در هنگام استفاده در شبکه های اجتماعی شناخته شده اند. در یک نظر سنجی ثابت شده است که ۷۲ درصد از مشتریان دوست دارند در مورد یک محصول یا یک نام تجاری از طریق رسانه ویدیویی بیاموزند.

همچنین باعث افزایش اعتماد به آن برند می‌شود، هنگامی که یک کاربر اعتماد خود را افزایش می دهد، وفاداری نیز افزایش پیدا خواهد کرد. وفاداری به برند یکی از با ارزش ترین دارایی هایی است که می توانید از مخاطبان خود به دست آورید. 

2 نفر درحال اشاره به تلفن همراه

آمار تاثیر گذاری:

  •  ۸۱ درصد از مشتریان با تماشای ویدیوی یک برند متقاعد شده اند که یک محصول یا خدمات را بخرند.
  • پس از یک دقیقه، تنها ۵ درصد از بینندگان تماشای ویدیو را متوقف می‌کنند، اما ۶۰ درصد پس از دو دقیقه دیگر تماشا نمی‌کنند.
  • ۹۷ درصد از بازاریابان می گویند که ویدیو به افزایش درک کاربر از محصول یا خدمات آنها کمک کرده است که باعث افزایش آگاهی از برند شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *