در عصر تبلیغات دیجیتال، ممکن است وسوسه شوید که از تبلیغات چاپی غافل شوید. چرا وقتی بیشتر مصرفکنندگان شما را از طریق تبلیغات اینترنتی و رسانههای اجتماعی پیدا میکنند، خود را به کارهای چاپی بسپارید اما جالب است بدانید شرکتهای آمریکایی به طور متوسط سالانه ۲۵ میلیارد دلار برای تبلیغات چاپی هزینه میکنند.
برترین تبلیغات چاپی:
- روزنامه:
روزنامه های محلی با هزینه ای مقرون به صرفه تبلیغ می کنند و همجنین مجلات یکی از بهترین کانال های تبلیغات چاپی برای هدف قرار دادن مخاطب خاص هستند.
تبلیغات روزنامه ممکن است از نظر بصری کمتر پیچیده باشد، اما همچنان برای ایجاد یک طرح متقاعد کننده به مهارت نیاز دارد.
- مجلات:
مجلات یکی از بهترین کانال های تبلیغات چاپی برای هدف قرار دادن مخاطب خاص هستند.
یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد مجلات این است که خوانندگان تصاویری با کیفیت بالا دریافت می کنند که نه تنها جذاب هستند بلکه یک محصول را به بهترین شکل ممکن به تصویر می کشند.
- بروشورها:
بروشورها یکی از بهترین راه ها برای ارائه اطلاعات کامل در مورد کسب و کار، محصول یا خدمات شما هستند.
یکی از مزیت های بروشور این است که به راحتی توزیع می شوند و بسیار مقرون به صرفه هستند.
- بیلبوردها:
بیلبوردها نوعی تبلیغات چاپی هستند که نادیده گرفتن آن غیرممکن است. بیلبوردهای جذاب و مناسب می توانند به شما در ایجاد آگاهی از برند در مقیاس بزرگ کمک کنند.
مزیت تبلیغات چاپی:
- تبلیغات چاپی نرخ تبدیل بالاتری دارند
- تبلیغات چاپی ممکن است پرهزینه باشد اما سرمایه گذاری قابل توجهی برای هر شرکتی است.
- تبلیغات چاپی باعث ایجاد اعتماد و اعتبار بیشتر می شود
- برچسب ها:
- تبلیغات