فرا رسانه با ما تاپ

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوا:

این مبحث تقریبا علم جدیدی است و نسبت به بازاریابی بسیار محدود تر می باشد.

بازاریابی محتوا (به انگلیسی: Content Marketing) در واقع نوعی از بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) است که به فرایند تولید و به اشتراک‌گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌پردازد. این محتوا و اطلاعات می‌تواند به انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدئو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستور‌العمل‌ها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر و… تولید و منتشر گردد.منبع:ویکی پدیا

انواع بازاریابی محتوا:

بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی

با بیش از ۳.۶ میلیارد کاربر در رسانه های اجتماعی، به راحتی می توان درک کرد که چرا بسیاری از مشاغل در بازاریابی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند. 

بازاریابی محتوای اینفوگرافیک:

اینفوگرافیک ها محتوا، اطلاعات و داده ها را در قالب گرافیکی و قابل درک نمایش می دهند. اینفوگرافیک ها با ترکیبی از جمله بندی ساده، عبارات کوتاه و تصاویر واضح راهی عالی برای برقراری ارتباط موثر با محتوای شما هستند. 

بازاریابی محتوای وبلاگ:

وبلاگ ها نوع قدرتمندی از محتوای ورودی هستند و از نظر هدف و موضوع، امکان خلاقیت زیادی را دارند. 

بازاریابی محتوای پادکست:

یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۰ نشان داد که ۴۹٪ از افراد ۱۲ تا ۳۲ ساله در ایالات متحده در ماه گذشته به یک پادکست گوش داده اند که میانگین آن ۶ ساعت گوش دادن در هفته است. به همین دلیل، بسیاری از مشاغل و رسانه ها شروع به ایجاد و اشتراک گذاری پادکست های خود کرده اند.

بازاریابی محتوای ویدیویی:

بر اساس تحقیقات ۶۹٪  از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از طریق ویدئو درباره محصول یا خدمات یک برند بیاموزند.

خروج از نسخه موبایل