انتخاب هشتگ صحیح در پست های اینستاگرام!

اگر شما جزو آن دسته از کاربران اینستاگرام هستید که فکر می کنید هرهشتگی می تواند نتیجه مثبت برای پیج شما داشته باشد سخت در اشتباه هستید.

هشتگ زدن به شما کمک می کند که بهتر دیده شوید ولی از قرار دادن هر هشتگی اجتناب کنید!

هشتگ چیست؟

هشتگ ها کلماتی است که شما در شبکه های مجازی مختلف استفاده می کنید.و می خواهید با استفاده از آن , پست ها یا متن هایتان دیده شود.برای هشتگ زدن باید کنار کلمه مورد نظر علامت# راقرار دهید.

شما می توانید با به کار بردن هشتگ صحیح به طور رایگان فالوور های خود را افزایش دهید.

هشتگ گذاری اینستاگرام یکی از نعمت های فوق العاده ایست که می تواند به نوعی بازاریابی درونگرای رایگان برای ما محسوب شود.(برای اطلاعات بیشتر درباره بازار یابی درون گرا مقاله :بازاریابی درونگرا یا(Inbound Marketing) چیست؟ رامطالعه کنید.

جذب مخاطب

چند نوع هشتگ وجود دارد؟

  • هشتگ های کوچک: این هشتگ ها کمک می کند پست شما تاپ پست شود.در هرکدام از پست ها۳الی۴ هشتگ کوتاه استفاده کنید.معمولا تعداد سرچ این هشتگ ها۱۰۰۰تا۱۰۰۰۰ است.
  • هشتگ متوسط: میزان سرچ این نوع هشتگ هابین ۱۰۰۰۰الی ۱۰۰۰۰۰ می باشد.برای گرفتن بازدید بالا ۳تا۴ هشتگ در زیر پست ها استفاده کنید.

ولی با این هشتگ ها رفتن به تاپ پست ها سخت است.

هشتگ

  • هشتگ های اختصاصی: هشتگ هایی که مختص پیج شماست.می تواند اسم برند,اسم کمپین,اسم محصول,لوکیشن و… باشد.

آیا هشتگ برروی پیج های پرایوت نیز موثر است؟

هشتگ گذاری فقط در زمانی برای پیج شما موثر است که پیجتان عمومی باشد.اگر پیجتان پرایوت باشد هیچگونه تاثیر مثبتی بر روی افزایش فالوور های شما نخواهد داشت.

❌ هرچقدر هشتگ تو سرچ شما خوب عمل می کند همان قدر عدم تولید محتوای حرفه ای باعث می شود مخاطبتان را از دست بدهید.

هشتگ

نکته مهم: برای گذاشتن هر پست ابتدا باید تولید محتوا آن جذاب باشد سپس هشتگ صحیح را قرار دهید.

 

برای مشاوره در فروش و تبلیغات با کارشناسان ما در ارتباط باشید”آژانس دیجیتال مارکتینگ باماتاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *